Vraag

onzeker borsten

  • 5 November 2023
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi allemaal ik ben lizz en ben 16. Ik heb cupmaat 75a en voel me daar best onzeker over want al m'n vriendinnen en klasgenoten hebben grotere borsten. Ik vind push up bhs heel fijn, maar daar heb je in de kleedkamer niets aan bijvoorbeeld. Zijn er meer meiden die dit herkennen of lang kleine borsten hadden en die toch gingen groeien nog? 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey!

Je borsten kunnen doorgroeien tot je 20e ofzo, dus het zou kunnen dat ze nog groter worden. Het kan ook genetisch zijn, misschien heeft/had je moeder/oma ook wel minder grote borsten, dus dan kan het zijn dat je borsten kleiner blijven. Er is verder niks om je voor te schamen, er is namelijk niks mis met kleinere/grotere borsten dan andere mensen.

Reputatie 4
Badge +2

Mijn moeder heeft maat 75c dus dan zijn mijn nog kleiner

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Lizz06,

Je hoeft er niet onzeker over te zijn, ze kunnen nog zeker groeien. Iedereen is anders,  de ene heeft kleinere, de ander grotere.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 3
Badge

Ik snap voledig dat je onzeker bent maar kleine borsten zijn echt super handig!

Love yourzelf

Reputatie 4
Badge +2

Ik snap voledig dat je onzeker bent maar kleine borsten zijn echt super handig!

Love yourzelf

Ze hoeven ook echt niet supergroot te zijn, maar een c cup zou wel leuk zijn. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Lizz,

Je hoeft je sowieso nooit onzeker te voelen voor je borsten en grote borsten zijn echt niet beter!

Jongens zeggen altijd dat ze grote borsten mooier vinden maar dat is zeker niet altijd zo. Ze roepen dat maar omdat alle jongens dat zeggen. Maar er zijn genoeg jongens die kleine borsten ook mooi vinden!

En ik kan het weten want ik ben een jongen en ik vind kleine borsten echt veeeeeel mooier, sexier, lekkerder en geiler dan grote :)

Reageer