Vraag

ontharing lichaam

  • 11 March 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Yoo, ja tis echt dom maar om eerlijk te zijn kan ik echt niet scheren lmfao, ik doe t altijd onder de douche met body zeep, geen scheerschuim ofzo, en met een normaal weggooi scheermesje..

Ik weet dat t niet de beste kwaliteit allemaal is, maar je zou toch denken dat t wel een beetje werkt lmfao

Anyays, altijd als ik me benen enzo scheer is het niet helemaal glad, altijd nog kleine haartjes doe zo stekelen als je dr over heen wrijft lmaoo erg sad

Ook weet ik nou echt niet wat ik moet doen met me armhaar want t gaat alle kanten op (blond maar toch zichtbaar💀), maar scheer je dat dan? idfk lmao

Anyways nu zit ik dus te kijken of er ook andere makkelijkere manieren zijn voor ontharing…

Zo'n creme werkt redelijk, maar na 2 dagen droeit t haar weer terug naar zo'n kt lengte wat stekeld lmaoo

Jullie ideeen en/of tips?

aight laters

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Je kan altijd nog wax proberen!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @why live if you can die xD 


De ontharingscrème van veet kan helpen. Ik gebruik het nu en er komen minstens een week of 2 geen haartjes. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen en niet op je oksels doen als je nog deo op hebt want dan krijg je een allergische reactie en dat brandt echt heel erg. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer