Vraag

ontevreden over schouders

  • 23 December 2020
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Heeyy

Ik ben dus zegmaar redelijk breed gebouwd, maar mijn schouders ik ben er echt zo ontevreden over ik vind ze gewoon niet mooi en vol genoeg…

Mijn hele lijf is 'vol' maar mijn schouders en armen totaal niet.. 

Als je aan mijn schouders voelt kun je meerdere botten voelen en als ik niks aan heb kun je ook aan beide kanten een botje zien in mijn schouders ik vindt dit gewoon echt helemaal niet mooi

Heeft een van jullie forumleden misschien tips hoe ik wat spieren(of vet) bij mijn schouders er aan krijg???

Ook mijn armen zijn totaal niet gespierd of vol en zelf heb ik geen flauw benul hoe dat kan want mijn benen en buik zijn zegmaar wel vol en gespierd 

Dus als iemand tips heeft om spieren(of vet) in je schouders/armen erbij te krijgen zegmaar het pls!

Groetjes mij


5 reacties

Als je even googelt op “Schouders trainen”  of “Armen trainen, vind je ongetwijfeld oefeningen die je thuis (of evt in de sportschool) kan doen om die gebieden effectief te trainen. Dit kan je het beste zelf googelen omdat wij niet weten over wat voor materialen jij beschikt.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi

Dat is het probleem ik heb helemaal niks van materiaal enzo geen gewichten niks

Ik kan ook geen push ups ofzo om mijn armen en schouders etc te trainen

Ik zal wel even googlen maar wss zal ik niet echt iets vinden

Je kan ook heel veel oefeningen doen met je eigen lichaamsgewicht. En als je nu nog geen volledige push ups kan zijn er ook een paar eenvoudigere alternatieven. Google hier maar eens naar. Zo kan je het rustig opbouwen tot je straks volledige push ups kan. Dat is hoe je traint, steeds iets opbouwen.

Hey prinses in nood,

Wat bedoel je met “als je aan mijn schouders voelt, kan je meerdere botten voelen"

Ik weet niet waar je dan precies voelt, maar waarschijnlijk zit je dan ter hoogte van het AC gewricht en lijkt je daarom meerdere botten te voelen. Dat is waarschijnlijk ook dat botje dat je op je blote schouder ziet. Als je beweegt dan zakt dat of gaat dat omhoog.

Klopt dat een beetje? Anders kan je op internet plaatjes opzoeken van de schouder en begrijp je waarschijnlijk beter hoe het zit.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +4

Ja soort van maar ik vind dat echt niet mooi

Misschien ga ik binnenkort wel eens wat oefeningen doen als het me lukt om iets te vinden wat ik kan

Reageer