Vraag

Ontevreden met lichaam

  • 6 April 2021
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een meisje van 14 jaar(over een paar dagen 15) en ik ben 1.71 meter lang heb een knap gezicht volgens jongens om me heen dus daar ben ik niet onzeker over ik ben erg dun daar ben ik wel onzeker over maar dat is niet het ergste ik turn al 9 jaar best intensief waardoor ik hele brede schouders heb dan denk je misschien dat zal wel meevallen nou het valt ook mee maar niet in combinatie met mijn taille die is namelijk suuuper dun en het ziet er gewoon niet uit ik heb ook nog nog eens totaal geen borsten(cup aa), billen of heupen wat ik nog erger vind want ik vind borsten heel mooi ik wil dan misschien ook stoppen met turnen daardoor maar mijn ouders vinden dat zonde omdat ik bij een topteam zou komen dit jaar wat moet ik doen help me pls!! 😭


4 reacties

Ik zou gewoon blijfen sporten ik ken meiden en die kregen pas grote borsten toen ze 16/18 jaar was ongeveer ze komen vanzelf  er is ook niks mis mee als je plat ben hoor

Elke meisje is mooi maakt niet uit hoe ze eruit ziet

Is een aankom-dieet een optie? Ik heb daar persoonlijk geen verstand van maar ik kan me voorstellen dat er wel meer (top)sporters zijn die hiermee strugglen.

De pubertijd en groei van rondingen (billen en borsten) ligt bij iedereen anders. Bij jou is dat misschien wat later, je bent 14 dus je heb echt nog wel even ook al is het voor nu misschien even afzien. Vergelijk jezelf niet teveel met anderen wat dat betreft!

Badge

Hey, ik had dit ook een tijdje. Ik ben nu net in de puberteit gekomen en dat veranderd echt wel. Ik was vroeger heel dun, nu zit ik op normaal gewicht. Dus dit gaat echt nog wel veranderen. Ik ben ook een laatbloeier, dus niet de enigste. Anders kun je proberen om aan te komen als je dit prettig vind. Ik ken ook meisjes die nog veel later 16/17 meer vormen kregen.  Uiteindelijk gaat het toch ook wel om persoonlijkheid. Goodluck! xoxo

Reputatie 1
Badge

Hey,

 

Ik ben nu een meisje van 13 en bij mij beginnen mijn borsten een heel klein beetje te groeien terwijl bijna iedereen die ik ken wel al borsten heeft. Ik zou je vooral niet te druk maken. Ik ken ook kinderen die in de 5e zitten en ook nog heel plat zijn. Ik zou ook lekker blijven turnen. Hoe ik het lees ben je er heel goed in. En met sommige sporten en andere dagelijkse bezig heden kunnen ze ook heel erg in de weg zitten. Ook kan je een beetje pijn krijgen als ze gaan groeien. Dus geniet er nog maar even van dat je nog geen borsten heb.

 

Groetjes,

HenkDePannenKoekenPlant

Reageer