Skip to main content

Hallo,

Ik ben dus in de zomervakantie ongesteld geworden. Dat ging gewoon prima, 28 dagen daarna herhaalde dag zich. Maar de derde keer was ik plots nog maar 2/3 dagen ongesteld en een week te vroeg!! Dat vond ik heel raar, ik moest nu al de vierde keer ongesteld worden naar nu word ik het gewoon helemaal niet, dit hoort toch niet?? Ik wist dat het in het begin onregelmatig kon zijn, maar dit is wel raar. Is er iets mis?? Groetjes, van mijjjjjj

Ik ben nog niet heeel lang ongesteld maar ik heb dit ook en ik weet; dit kan soms gwoon zo zijn, bij mij zit er soms weinig of soms veel tijd tussen. Dit is niks om je druk over te maken hoor ;)

xx mijj

Haii

Het eerste jaar van je ongesteldheid is superrrr onregelmatig, de ene keer te laat de ander weer te vroeg of weer heel zwaar en dan weer licht. Maak je echt geen zorgen het is supernormaal! Maar als je er echt mee zit vraag het aan iemand die al langer ongesteld wordt, het is helemaal niet erg om te vragen! 
xx

Heyy,

Je ongesteldheid kan in de eerste jaren erg onregelmatig en verschillend zijn en dat is hartstikke normaal. Het lijkt mij dan ook niet dat er wat mis is hoor, maar als je je zorgen maakt zou je het altijd met iemand kunnen bespreken zoals bijvoorbeeld je moeder die kan je vast ook gerust stellen! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer