Vraag

onregelmatig ongesteld

  • 9 June 2024
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoiii ik heb een probleem (denk ik) 

Ik werd voor het aller eerst ongesteld op 6 mei 2024 en ik was toen rond de 4-5 dagen aan het bloeden . 
Maar op 23 mei 2024 werd ik weer ongesteld en toen bloedde ik veel maar voor maar 2-3 dagen! En nu is het 9 juni en ik ben alweer aan het bloeden en ik ben echt vet in paniek want is er iets mis met me??? 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Hoi, 

Waarschijnlijk is er helemaal niets mis met je. In het begin is het supernormaal dat het zo onregelmatig is. Dat hoort erbij. Na een paar maanden zou het normaal wel wat regelmatiger moeten worden, maar dat kan een tijdje duren. Als je je echt veel zorgen maakt, kun je nog altijd eens naar de huisarts.

Liefs, Salaam

Reputatie 7
Badge +2

Heyy @Chocomel123 ,

Het is idd normaal dat het onregelmatig is in het begin, maar je hoeft niet in paniek te raken hoor :) soms kan het erger, meer of langer worden als je veel last hebt van stress.... en anders kun je altijd nog naar de huisarts gaan. 

Groetjess en liefs 

Reputatie 5
Badge +3

Heel erg bedankt voor je advies! Ik ben nu wel veel minder ongerust! :)

Reputatie 5
Badge +3

Jij ook super bedankt voor je advies en dat je überhaupt de tijd hebt genomen om mijn topic te lezen en er zelfs mij bij te helpen! :)

Reputatie 5
Badge +3

Hiii ik heb nog een vraagje 

Ik ben nu 3x ongesteld geweest maar de 1e keer duurde het bloeden 4-5 dagen maar deze keer (3e x) had ik voor een dag lang veel bloed en nu is het de 2e dag en ik heb echt de hele dag geen bloed gehad! Is dit normaal???

Reputatie 7
Badge +2

Hii,

Voor zover ik weet is dit normaal hoor, zo is het bij mij wel gegaan en nu ben ik al paar jaren ongesteld en is het gewoon zo als het hoor (helaas). Geen paniek hoor, is niet nodig! ;)

 

Groetjes en liefs van mij 💗😊

Reputatie 5
Badge +3

Super bedankt !!!! 

Wel fijn dat ik weet dat het niet nodig is om paniek te hebben :)

Reageer