Vraag

Onregelmatig ongesteld

  • 27 March 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii

Ik ben 16 en al ruim 2 jaar ongesteld. Mijn cyclus was niet heel regelmatig maar verschilde vaak 4 a 6 daagjes(niets geks dus) maar nu ben ik al bijna 4 maanden niet ongesteld geworden. Nee ik ben niet zwanger. Wel heb ik echt heel veel last van buikkrampen en soms echt de  ongesteld pijntjes en ik heb ook een erg opgezwollen gevoelmaar er is telkens niets. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en ik maak me er wel een beetje zorgen om. Iemand die hetzelfde heeft of een beetje weet wat er is? Hopelijk weten jullie iets groetjesss


3 reacties

Hey daar!

Aangezien ik ook maar en jongen ben heb ik wat informatie voor je opgezocht, dit heb ik voor je gevonden.

Mocht je verder nog vragen hebben is het een goed idee om een huisarts te bezoeken, die kan jou het beste helpen.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Een vriendin van mij had precies het zelfde. Zij is toen naar de huisarts gegaan en moest bloedprikken. Uiteindelijk was het niks. Jij zou ook even naar de huisarts kunnen gaan voor de zekerheid. Aangezien je zelf ook aangeeft dat je je zorgen maakt. Een onregelmatige menstruatie is vrij normaal.

Hee, 

Ik snap dat je je zorgen maakt. Voor een meisje kan dit veel onzekerheden geven, maar geloof mij het komt best vaak voor. 

Advies wat ik zou geven is praat er eens over met je huisarts. Je kunt je klachten vertellen en hij/zij kan dan met je meedenken wat er eventueel aan gedaan kan worden. 

Succes! :) 

 

X Beertje

Reageer