Vraag

Ongezond masturberen

  • 26 May 2024
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik masturbeer af en toe weleens met de douchekop en ben inmiddels al 1,5 week te laat met mijn menstruatie.

Ik las op google dat het slecht is om de straal recht erin te spuiten wat ik denk ik perongeluk wel vaak gedaan heb. Er stond ook dat ik mogelijk een embolie zou kunnen hebben waardoor er iets van een bloedvaat afsterf ofzo dus nu ben ik bang dat ik daarom mijn menstruatie nog niet gehad heb. Ook ben ik bang dat het mijn baarmoeder heeft beschadigd. 

Ik durf er alleen met niemand over te praten want mijn vriendinnen doen dit soort dingen nog niet zoals masturberen en ik vind het te ongemakkelijk om met mijn moeder over te praten.

Ik ben heel bang en wil graag antwoorden maar weet niet wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey heel erg vervelend om te horen! Het klinkt misschien een beetje stom maar ik denk dat je moeder toch het beste persoon is om het mee over te hebben! Anders zou je altijd nog naar de huisarts gaan zonder dat je ouders het weten of met een familie lid of vertouw ing persoon van school praten!

succes en sterkte!

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou als ik jou was, toch, hoe vervelend het ook is, aan je moeder vertellen. Zij weet waarschijnlijk wat je moet doen.

Badge

Hoi @boekenworm & @Maudjee.2010 

Ik ben afgelopen week gelukkig ongesteld geworden!

Heeel erg bedankt voor het reageren, superlief!😊

Reageer