Vraag

Ongevoelige eikel

  • 7 July 2018
  • 7 reacties
  • 490 Bekeken

Hallo allemaal
Ik zie met een probleem ik ben al een paar jaar geleden besneden maar mijn eikel is totaal niet gevoelig nu is het zo dat ik ergens gelezen heb dat je er vochtinbrengende crèmes Moest opsmeren en nu is mijn vraag of jullie zulke crèmes kennen en of body mousse goed is om erop te smeren

7 reacties

Hoi!

Als je besneden bent, kan het dat de eikel minder gevoelig is. Je huisarts weet vast welke crème jij het beste kan gebruiken. Je huisarts is opgeleid voor dit soort dingen, en kan je vast verder helpen.

Vind je het lastig hiermee naar de huisarts te gaan?

Groetjes
x
Nee eigenlijk niet ik ben daar toch al eens langs mieten gaan voor het besnijden van mijn penis
In dat geval kan je nog eens langsgaan voor dat zalfje. Is de huisdokter dezelfde dokter als die die je besneden heeft? Dat zou handig zijn, aangezien die je medisch dossier dan al kent, en je doeltreffend kan helpen.
Dat si gewoon mijn huisdokter maar heb er met haar wel over besproken over hoe de operatie ging zijn
Je huisdokter is op de hoogte van je medische achtergrond, dat is handig. Zij kan je vast helpen. Ga je een afspraak maken?
Ja voor overmorgen
Je hebt een afspraak, goed. Ik vermoed dat de huisarts je zal kunnen helpen.

Reageer