Skip to main content
Vraag

Ongesteldheid/vingeren

• September 12, 2026
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb gisteren gevingerd maar het deed wel pijn en ik moest over 2 dagen ongesteld zijn maar ik zie nu al bloed in mijn onderbroek dus ik weet niet of dat het komt door het vingeren of dat ik 2 dagen te vroeg ben. Moet ik dit vertellen aan mijn moeder? Wat moet ik doen? Is het erg? 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Hoi Sky,

Dit kan komen door je ongesteldheid, maar ook door het vingeren. Om het even plat te zeggen is er maar 1 manier om er achter te komen, en dat is door vandaag nog een keer te vingeren. Als het dan weer bloedt is er waarschijnlijk iets niet goed. Als het niet bloed was het waarschijnlijk je ongesteldheid. En als het niet je ongesteldheid was is het alsnog goed, wat het bloed niet meer.

Groetjes Jan (niet mijn echte naam hahaha, ben geen OUDE man)

Merel12345
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 13, 2026

@Sky Hey 

Ik snap dat met vragen zit meisje zijn is lastig en ongesteld zijn in sex vingeren jongens 

Ik denk dat gewoon vroeger bent nu maar ïk zou wel tegen moeder zegen die weet er alles van 

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 13, 2026

Eum…. oke……  Ik denk dat ik gewoon ongesteld ben geworden

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Ik ben best goed in biologie, ik denk dat het normaal is maar je kan het altijd aan chatgpt/ je moeder / een dokter vragen op zon huisarts forum bijvoorbeeld ofzo

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • September 14, 2026

Als je je gewoon vingert (dus niet met rare voorwerpen maa gewoon met je hand), bloedt je daar niet van.  Misschien een klein sneetje als een vingernagel te lang is, maar dat is dan niet meer dan een paar druppeltjes en niet echt veel bloed in je broekje.  Je bent gewoon ongesteld.  Dat is niet erg, integendeel: dat is juist heel normaal.