Skip to main content
Vraag

ongesteldheid afgelopen?

Hoii, ik ben 15 en ik ben zondag voor het eerst ongesteld geworden (vandaag is het woensdag). Ik vroeg me af hoe je weet wanneer je niet meer ongesteld meer bent.  Ik heb vandaag eigenlijk niet gebloed maar ik ben bang dat het opeens terug komt omdat ik maar 3/4 dagen ongesteld was. 
En misschien rare vraag maar wanneer kan ik weer masturberen😬

4 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 530 reacties
  • 19 maart 2025

Hey, 

Gemiddeld ben je 5-7dagen ongesteld maar omdat dit je eerste is kan dat nog wel wat onregelmatig zijn.

Het kan dus zijn dat dit nu al is gestopt. Ik heb wel altijd dat ik op de 5de dag ineens nog een hele vloed krijg en dan is het gedaan. Ik zou voor een paar dagen een maandverband nog dragen op verplaatsing en eventueel s nachts een inlegkruisje. 

Masturberen, geen idee, geen ervaring mee. 

Liefs Silence 

Chloétje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 29 maart 2025

hey, zoals ​@Silence al zegt duurt het meestal 5-7 dagen. masturberen kun je altijd doen, alleen als je ongesteld bent is de kans ook groter dat je veel bloed aan je vingers (of 1 der wat) krijgen. sommige mensen neuken bijvoorbeeld dan omdat ze weten dat je dan niet zwanger kunt worden. als je kan neuken terwijl je ongesteld bent kan masturberen zeker

liefs Chloé

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 98 reacties
  • 29 maart 2025

Hi ​@Chloétje ,

Wat super fijn dat je meedenkt! Je zegt dat mensen neuken tijdens hun ongesteldheid omdat ze dan niet zwanger kunnen worden. Hoewel de kans wel kleiner is, bestaat er zeker nog wel een kans om zwanger te worden als je onveilige seks hebt tijdens je ongesteldheid! Je hebt gelijk dat masturberen kan als je ongesteld bent. :)

Veel plezier nog op het forum,

Groetjes

Fleur

De Kindertelefoon

Chloétje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 29 maart 2025

@Fleur_ 

wow dat wist ik niet, ik probeer zo veel mogelijk info te onthouden omdat ik alles van het lichaam wel interessant vind

bedankt!

liefs Chloé

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen