Vraag

Ongesteld worden?

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Heyy, ik heb de laatste tijd heel erg last van afscheiding en van heel veel buikkrampen. Ik heb dit nu ongeveer een maand, maar wanneer word ik ongeveer ongesteld als ik al een maand last heb van deze klachten? 

Alvast bedankt voor het lezen!:slight_smile:


3 reacties

Badge

ik ben trouwens 13 jaar

Hey daar!

Een beetje een late reactie op jouw topic.

Vervelend om te lezen dat je er al een tijdje erg last van hebt. Het is lastig te zeggen wanneer je precies ongesteld gaat worden. Mocht je hier vragen over hebben kun je het beste een afspraak maken bij jouw huisarts of er met je moeder over praten. De cyclus kan per persoon heel erg verschillen.

Hopelijk krijg je er minder last van.

Groetjes!

Heey,

Vermoedelijk zit je in de 'beginnende' fase van ongesteldheid. Eerst krijg je vaak afscheiding, later komt er ook bloedverlies.

Wij kunnen niet aangeven wanneer je dan officieel ongesteld word. De cyclus verschilt per persoon, het is voor iedereen anders. Daarnaast is de cyclus aan het begin vaak nog onregelmatig.

Je kunt nog heel lang last hebben van deze klachten, maar misschien word je binnenkort ongesteld. Ik zou het voor jezelf noteren en in de gaten houden. Dan kun je een beetje kijken en beredeneren wanneer je ongesteld zou kunnen worden.

Groetjes,
Simply Me

Reageer