Vraag

Ongesteld wanneer klaar ?

  • 11 June 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

ik was 14 toen ik ongesteld werd en ik heb het nu al bijna 2 jaar ik weet dat ongesteldheid tussen 4-7 dagen kan duren en het stopt ook prima maar soms heb ik dus dat het een dag stopt en weer verder gaat maar wanneer weet ik zeker dat er niks meer komt ik wil gaan zwemmen >.< en het is de 5de dag bedankt voor antwoorden


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dat weet ik niet zo goed. Maar je kan gaan zwemmen als het niet al te erg is. Meestal stopt het in het water wel. Maar doe daarna dan wel een handdoek om. Of doe een tampon in.

Ik zou idd voor de zekerheid een tampon gebruiken. Better safe than sorry

Badge

ik doe nie graag een tampon in ik wacht maar af vind het vooral jammer omdat ik toch ace ben dat ik dit moet hebben :( meer mensen zeggen dat het stopt in water maar ik vertrouw het niet ook al is het wel als ik douche bijv XD ik wacht wel af

Als een tampon goed zit, voel je er zo goed als niks meer van hè. Kan heel handig zijn in zulke gevallen. Ik weet niet of je het wel eens hebt geprobeerd. Het is even een handigheidje en de eerste keer zal je er misschien wat langer over doen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het super handig.

Reputatie 3
Badge +2

Hey dat is heel normaal hoor. Dat hebben heel veel meiden en je kan dit niet voorspellen. Als je dus gaan zwemmen zal je dus of een kleine tampon kunnen in doen voor de zekerheid of een gokje wagen. Veel meiden slikken hierom ook de pil zodat ze wel regelmatig ongesteld zijn en weten wanneer het komt. Je zou eventueel dus ook aan de pil kunnen gaan, maar dit heeft natuurlijk ook weer veel nadelen.

Reageer