Skip to main content

Deze zomervakantie ga ik 4 weken naar amerika, maar moet dan toch een keer ongesteld worden. Is er iemand eerder in amerika geweest? Hoe zit het daar met toiletten op campings (national parks enzo) en winkels in buurt? Gebruik zelf een menstruatiecup, maar pikken ze je er dan niet uit bij controle op vliegveld?

Ik ben zelf nog nooit in Amerika geweest. Wel een droom hoor, ze hebben daar hele coole dieren en mooie natuur! Stiekem een beetje jaloers haha😝

 

Als je 1x ongesteld wordt dan, zou je alle spullen dan mee kunnen nemen? Dan heb je de zekerheid dat je alles bijhebt. En is het gewoon vertrouwt en hetzelfde. Dat vind ik altijd fijn als ik op vakantie ga. Ook al wordt ik niet ongesteld, toch altijd meenemen. 

In Amerika zal het vast ook wel in winkels liggen. Daar wonen ook gewoon vrouwen en meisjes. Maar het zou kunnen dat de merken net even anders zijn. En daardoor misschien het anders voelt. Dat weet ik niet.

 

Veel succes! En vooral genieten!


Ik zou me er geen zorgen over maken eigenlijk. In Amerika zijn de voorzieningen volgens mij best goed en is overal wel een openbaar toilet te vinden waar je terecht kunt. Hoe zouden alle Amerikaanse vrouwen die ongesteld zijn anders op vakantie gaan als dit super slecht was geregeld?

En nee bij douane pikken ze je er heus niet zomaar tussen uit, dan hebben ze er een dagtaak aan om alle vrouwen die menstruatieproducten bij zich hebben te gaan controleren.

En wat @Ik_wil_anoniem_blijven  al zegt, als het kan je eigen tampons/cups oid mee nemen.

Wat je ook nog kunt doen is menstruatie ondergoed aanschaffen, dit gebruik ik zelf heel erg vaak en is super fijn maar zeker ook handig. 

En volgens mij bestaan er ook nog pillen (via huisarts) waarmee je je ongesteldheid uit kunt stellen, en nee dat is niet de pil.


Reageer