Hee deze is even voor de girls,
ik ben nu al zeker denk ik 1 of 2 jaar ongesteld maar het op school zijn vind ik echt zo kut.
je bent de hele tijd bang om door te lekken of dat je het op de een of andere manier ruikt of ziet, ook al kan dat natuurlijk niet echt.
en naar de wc gaan is nog wel het ergste, als ik maandverband gebruik hoor je dat gekraak helemaal weerkaatsen en als je het dan uit je ondergoed moet halen hoor je dat helemaal 'scheuren' enzo en ik vind dat echt super ongemakkelijk. meestal zoek ik dan een toilet uit waar op dat moment niemand is en dan doe ik de deur dicht en laat ik het kraantje zachtjes stromen om zo het geluid te verminderen.
maar heel vaak komt er dan alsnog iemand binnen om gewoon even snel make up bij te werken en die draait dan het kraantje uit en laat de deur naar de gang open, waardoor iedereen op de gang dat gekraak dan ook hoort.
tampons gaan dan nog wel snel en makkelijk maar nog steeds vind ik dat geluid van plastic echt genant klinken, en als ik zeg maar een amplicator gebruik hoor je dat geklik.Â
en ik weet dat elke meid dit krijgt maar ik blijf het gewoon genant vinden ofzo en ik schaam me er ook een beetje voor. en trwns gwn voor de toevoeging ik zit in derde dus het is niet alsof ik een bang bruggertje ben maar ik had dit ook al toen ik in de brugklas zit dan ik het genant vond klinkn en ik had wel verwacht dat het over ging maar niet dus.
Â
dus is hier een van de meiden die hier ook door heen gaat en zich dr ook een beetje ongemakkelijk onder voelt om op school je period te hebben en het nog ongemakkelijker vinden om te verwisselen.?
ik zou t echt super fijn vinden om jullie ervaringen te horen en hoe jullie er mee omgaan en of jullie dr er ook een beetje over schamen of niet. alvast heel erg bedankt xx