Ongesteld op kamp

  • 12 July 2023
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Badge

Hoi allemaal!

Ik ga over vier dagen op kamp naar de Ardennen waar we moeten overleven zonder douche en wc. Ik ben 21 dagen geleden voor het eerst ongesteld geworden en aangezien je gemiddeld elke 21-35 dagen ongesteld word ben ik heel bang dat ik dit op kamp ook word. Omdat ik nog maar één keer ongesteld ben geweest en ik niet weet hoelang mijn cyclus ongeveer duurt mag ik geen pillen slikken van de huisarts. We moeten elke dag 15 km lopen en ik weet niet hoe ik dan maandverband zou moeten gaan verwisselen. We gaan ook nog zwemmen in meertjes. Heeft iemand een goed advies voor mijn situatie? Ik zat zelf te denken aan tampons. Alvast bedankt voor jullie tijd!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

ik snap wat je bedoeld. ik heb zelf persoonlijk een hekel aan tampons en de eerste keer ging die er ook niet in. ik denk wel dat ze het daar snappen. gewoon genoeg maandverband meenemen en je kan er ook 2 in doen.  dan komt het allemaal wel goed. en in het water ben je niet ongesteld dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.

klinkt trouwens leuk vier dagen lang zonder voorzieningen in de Ardennen. heel veel plezier daar en succes met je menstruatie

Reageer