Vraag

ongesteld na 1,5 jaar niet geweest zijn

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb laatst mijn menstruatie gekregen, maar ik wil het niet hebben. Ik ben er nu al klaar mee. Door heel weinig te eten en veel sporten was ik mijn menstruatie kwijt, maar nu is die back. Omdat ik elke dag kapot veel vreet :((


4 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey @Aurora delesh 

Ik denk dat het juist goed is dat je je menstruatie terug hebt, dat betekend dat je weer een gezonde leefstyle hebt. Ik begrijp dat je het niet fijn vind maar we moeten er gewoon me dealen. Misschien helpt de pil?

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Aurora delesh,

Ik ben natuurlijk geen meisje maar ik denk dat het wel goed is dat je weer ongesteld bent. Ik snap zeker dat het irritant is.

Ik wist trouwens niet dat je ongesteldheid kan voorkomen door weinig te eten? Nou ja je kan misschien de pil gebruiken?

Groetjes, @Monkeyboy08

hey, wat stom dat je zolang niet ongesteld bent geworden en nu ineens wel. misschien kun je aan de dokter vragen hoe het komt. ik heb altijd een bepaald soort medicijnen tegen ongesteldheid. weet even niet hoe deze heten, niet de pil iniredergeval. met de pil heb ik geen ervaring.

 

groet,

Reputatie 5
Badge +1

Het is juist goed dat je weer ongesteld bent ik weet dat het niet fijn is enzo, maar als het oprecht zo veel pijn doet advieseer ik de pil, een kruik gebruiken of juist veel eten en drinken en gewoon licht sporten.

 

~Twixy Loveee

Reageer