Vraag

ongesteld helpp...

  • 8 April 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

hoii, ik ben een meisje 14 jaar, en ben voor t eerst ongesteld geworden, dit is gebeurd bij een vriendin en zij gaf me maandverband, maar ik weet thuis echt niet hoe ik het moet zeggen, want ik heb alleen een vader, pls help!!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Praat er met een vriendin over en het is je vader, je zou het wel kunnen vertellen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Ja inderdaad niks. Miss wel een beetje awkward. Maar je vriendin zou je het best kunnen helpen met ongesteld zijn enz.

Hoi

 

Probeer je hierin niet al te veel zorgen te maken; ik vermoed dat je vader dit zal hebben zien aankomen. Wie weet heeft hij zelfs al maandverband in huis gehaald, of is hij bereid het voor je te halen. Als je niet goed weet hoe dit te vertellen, zou dat eventueel via een briefje of text-berichtje kunnen. 

 

Een vriendin zou je, zoals anoniempjex13 zei, kunnen helpen bij het leren omgaan met menstruatie. Praat er gerust met haar over, zodat ze wat tips met je kan delen. Je voelt je vast een stuk beter en zelfverzekerder na een gesprek hierover :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer