Vraag

ongesteld en zwemmen/jacuzzi

  • 30 March 2021
  • 8 reacties
  • 1009 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey, ik heb een vraagje: ik ga vrijdag bij vriendinnen lunchen en dan gaan we met z’n alle in de jacuzzi maar ik ben dus ongesteld, ik had dus gelezen dat je dan een tampon kan dragen. Maar ga je dan echt niet lekken en zie je het staatje dan niet want heb een bikini aan dus?


8 reacties

Heey,

Als jij je tampon tijdig vervangt, is de kans dat je gaat lekken minimaal. Moet je het natuurlijk wel goed ingebracht hebben. Als de tampon verzadigd is en je vervangt niet tijdig, is de kans wel aanwezig dat je gaat lekken.

Als het goed is ga je er ook niks van zien als jij gewoon je bikini aan hebt.

Veel plezier vrijdag met je vriendinnen!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Yep, als je een tampon (goed) inbrengt zal je wss niet lekken. Dat touwtje zie je denk ik niet. En je lekt wss toch niet in warm water want vgm stopt t dan gwn tijdelijk. Maar idk of dat klopt. Je kan ook nog een soort van zwembroekje aandoen over je bikini. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Ik weet niet hoe erg je ongesteld bent maar als je echt veel lekt moet je wel een grotere tampon indoen dan als je minder lekt. En als je de goede maat tampon inhebt lek je echt niet. Het touwtje kun je wel gewoon in je broekje doen dat zie je niet.

Succes 💘

Reputatie 4
Badge +3

ik gebruik dan een zwaarder soort tampon. touwtje wegwerken in je slip. of in je vagina

Reputatie 1
Badge +2

Oké dankjewel 

Reputatie 1
Badge +2

 

Hey, dankjewel voel je tip. Ik was met even in bad gegaan om te proberen en toen ik omhoog kwam lekte ik wel dus ik doe morgen een grotere tampon in!

Reputatie 1
Badge +2

 

Thx voor je tips!

Reputatie 1
Badge +2

 

Oké dankjewel! 

Reageer