Ongesteld en wil het niet met mentor bespreken

  • 19 September 2021
  • 6 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb dus 2 mannen als mentor 😬🙁

nou ga ik dinsdag  altijd een hele dag mee de tuin in met school 

En nu ben ik dus 🩸 en ik vindt het niet echt een fijn idee om bij andere mensen dan naar de wc te gaan 

en het te verwisselen dus vroeg ik mijn ouders of ze me voor dinsdag wouden afmelden voor school maar dst willen ze niet want ik ben niet ziek  maar ze zeggen dat ik naar mijn mentoren moet gaan en met hun overleggen of ik dinsdag een normale schooldag kan hebben (dat ik dus ipv naar tuin naar school toe ga die dag) alleen hoe ga ik dat ooit met 2 mannen bespreken die ik amper 4 weken als mentor heb 🙁😳

ik heb nog wel een oude mentor een vrouwelijke van klas3 (vorig school jaar dus) met haar zou ik het eventueel kunnen bespreken maar zei heeft het deze week erg druk begreep ik van haar dus ja wat moet ik doen 😬😂 oja ik kan mischien ook nog eventueel naar mijn mentor van klas ½ gaan die was ook een vrouw en daar kan ik  ook goed mee praten maar ja hoe begin je er dan over 😳😬😬

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik zou het inderdaad bij ½ bespreken zeg gewoon dat je niet kan omdat je meidenbuikpijn hebt ze begrijpt je echt wel als je zoiets zegt

groetjes Lucky

Badge

Hey, mentoren zijn ervoor bedoeld om je hierbij te helpen. Ik zal het gewoon tegen ze vertellen, ik denk niet dat ze dat raar vinden.

Reputatie 6
Badge +7

Ga naar een vrouw als je je daar beter bij voelt.  Tegelijk moeten mannen ook leren dat vrouwen hier echt last van kunnen hebben dus als je de wereld een héél klein beetje beter wilt maken vertel je het bij je mentor.

Badge

Zeg het gewoon tegen een vrouwelijke coördinator. als je dat fijner vindt. bespreek het anders eerste met een vriend/vriendin en als je je veilig genoeg voelt zeg je het tegen je mentor. Tenzij je iemands iets vreselijks wil aandoen moeten ze alles privé houden dus er kan weinig fout gaan. vraag gewoon of je ze kan spreken na school als iedereen weg is dan is het minder gehaast en voel je je veiliger

nou, niet bespreken met je mentor dan

Reputatie 1
Badge +1

Hee meid! Ik snap je echt helemaal, dit is niet het fijnste om te vertellen. Maar bedenk je even dat je volkomen normaal bent, elke vrouw/meisje wordt het dus het is echt niet raar. Ze weten heus wel wat het is. Zorg dat je gewoon eerlijk bent. Het is misschien het engste maar je moet het toch even doen. Daarbij is het verwisselen op de wc met andere niet een big- deal al voelt dat wel zo. Het is heel normaal om het te verwisselen en sterker nog veel beter dat je het uberhaupt doet.  Ik zou het gewoon eerlijk zeggen, ik doe dat ook altijd. Een keer was ik doorgelekt en had ik niks bij me, had n mentorgesprek en heb het mn mentor (man) uitgelegd. Hij ging meteen naar de concierge met me en die heeft me geholpen, het komt dus echt wel goed! 

xx

Reageer