Skip to main content
Vraag

ongesteld en vliesje

• February 24, 2025
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

spacegirlkr
Forum|alt.badge.img

Heyhey,

ik ben een meisje van 15 en zit nu in me eerste stopweek na dat ik de pil voor de eerste keer heb geslikt. Alleen is er iets raars en weet ik niet of ik me zorgen moet maken. Ik bloedde vandaag best wel hevig, maar is er iets geks meegekomen. Het lijkt op een soort van vliesje met de structuur van de binnenste schaamlippen. het is geen bloedstolling want het lijkt oprecht gewoon op een soort van huidje. met een roze kleur. Kan dit bijvoorbeeld baarmoederslijmvlies zijn dat mee is gekomen met het bloeden of is dit iets wat mijn lichaam zelf heeft gecreeert tijdens de pil om bloeding te stoppen en om het in de stopweek het los te laten om het mee te bloeden in mijn maandverband of heeft dit een hele andere betekenis?? ik heb al een beetje research gedaan en het lijkt sprekend op iets zoals een decidual cast maar dan wat kleiner. Het lijkt op een heel weefsel die is meegekomen. Ik maak me hierom best wel veel zorgen maar heb het gewoon in een wcpapiertje gewikkeld en weggegooid. Ik weet niet of het ertoe doet, maar ik heb vorig jaar oktober/november beschermde seks gehad. en ben 30 januari met de pil gestart ik heb vorige week woensdag me laatste pil genomen en dit is mijn eerste stopweek en ben vandaag ongesteld geworden. Ik moet donderdag weer beginnen met slikken. 

1 reactie

Hey spacegirl

Ik heb hier geen ervaring mee (plus vond het een beetje zielig dat je geen antwoorden hebt gekregen is best een lange tijd:/ ). Ik zou aanraden om het ff aan een huisarts te vragen. Ik gok zelf (en hoop voor jou) dat het gewoon een stukje maagdenvlies is dat afgescheurd is door sport. Maar zou het zeker even vragen, om zeker te zijn dat het niet erg is ofzo:)

Xxx, iemandniemand