Skip to main content

hoi ik ben dus vorige maand voor de eerste keer  ongesteld geworden  maar het was heel veel bloed

en nu is het een maand verder en heb ik heel veel krampen maar ben niet ongesteld

weet iemand wat ik moet doen

 

reageer asjeblieft

Veel bloed is normaal. Je hebt gewoon een heavy flow. Je kan daarvoor maandverband gebruiken die meer bloed kunnen vasthouden zodat je niet snel doorlekt 

Als je nu na een maand opnieuw krampen voelt kan het zijn dat je binnenkort weer ongesteld wordt. Je hormonen enzo kunnen nu al effect hebben. Probeer op te letten en extra maandverband, tampons en een reserve onderbroek met je mee te nemen.

Maar als je al sinds je laatste ongesteldheid krampen voelt dan is dat niet normaal. Je hoort geen maand lang kramp te voelen. Dan zou ik naar de huisarts gaan. 


wat @Lamp.ie zegt klopt. als je al een maand lang die krampen voelt is dat inderdaad niet goed.

het kan ook zijn dat je dat gewoon af en toe hebt. dan gaat het na een tijdje wel over. kan je misschien een omschrijving geven van wat voor krampen het zijn? je kan bijvoorbeeld een kramp hebben dat het een maar seconden duurt maar het gevoel geeft dat je dubbel klapt, maar je kan ook hebben dat je het de hele tijd door hebt en dat je het wel merkt maar niet hebt dat je echt niks kan.

het kan ook zijn dat je gewoon honger hebt of te kort hebt aan energie door je menstruatie maar dat is na een tijdje wel weer over


Ik snap wat je bedoelt . Ik heb eigenlijk bijna precies hetzelfde alleen ik ben al 4 jaar ongesteld alleen de laatste half jaar ben ik geen bloed verloren. En alleen die krampen. Waardoor ik me kamer niet meer uit ga omdat ik niet tegen die pijn kan .

 


als je alleen krampen krijgt dan zou ik naar de huis arts gaan we dan kan je misschien baarmoederhalskanker hebben


Hoi @Opiedop,

Ik heb hier natuurlijk niet veel verstand van maar een maand lang krampen is niet goed. Je kan het beste naar een huisarts gaan.

Groetjes, @Monkeyboy08


Reageer