Vraag

ongesteld en douchen

  • 18 March 2024
  • 7 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo, ik ben al een tijdje ongestelt en ben al aan de meeste dingetjes gewend.

maar, als ik douche en me daarna afdroog moet ik natuurlijk ook mijn vagina afdrogen. en ik heb al meerdere keren gehad dat er toen bloed op de handdoek kwam. Onze handdoeken zijn wit dus je ziet het heel erg. 
hebben jullie een oplossing of een manier om mijn vagina af te drogen na het douchen? Als ik dat niet doe ben ik namelijk bang dat ik een of andere schimmel oploop…


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyyy

ja het is echt verschrikkelijk onze handoeken zij ook wit dus ik snap je helemaal!

voordat ik ga douchen doe ik altijd een tampon in en al sik me dan ga afdrogen, droog ik eerst mn lichaam af en dan laat ik mn vagina even voor wat het is. dan ga ik naar de wc en droog ik af met een wc papiertje. dan doe ik ook meteen weer en schone tampon in en maandverband

het is een heel gedoetje maar ja liever dat dan een vlek ik hoop dat dit een beetje helpt!

Liefss F

Reputatie 6
Badge +5

(Ben geen meisje btw)

 

Iets anders om je vagina af te drogen, een andere handdoek (zelf kopen, andere kleur?) of die kleine 'hand-handdoeken' als het ware. Dan zijn het meestal toch geen wit gekleurde doeken?

Reputatie 6
Badge +3

heyy,

wij hebben zelf donkere handdoeken, dus ik heb dit probleem thuis niet. maar als ik op vakantie ben ofzo hebben ze vaak wel witte handdoeken en dan droog ik mijn vagina altijd af met wcpapier

hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen

​​​​​@froggo.123 

Reputatie 6
Badge +2

Koop een handdoek in een donkere kleur en verstop hem op je kamer.

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben geen meisje maar ik kan erg goed begrijpen wat je bedoelt. 

Kan je er niet met je moeder (of zussen als je die hebt) over praten? Ze hebben toch ook hetzelfde probleem denk ik? Of heb je niet een mama die daarover wil/durft praten? 

Gebruikte handdoeken verstoppen lijkt me geen goed idee. 

En kijk effe hier: 

https://nl.wikihow.com/Douchen-als-je-ongesteld-bent 

er zijn een soort wegwerp doekjes voor zie ik 

Verder veel groetjes en  respect 

Reputatie 3
Badge

Dankjewel voor alle tips! Ik ga ze proberen :)

Reputatie 6
Badge +2

Koop een handdoek in een donkere kleur en verstop hem op je kamer.

Ik bedoel ook tussendoor wassen natuurlijk :)

Reageer