Ongesteld en (door)lekken

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey.

ik ben 12 jaar en ik ben gisteren ongesteld geworden.

Ik had het totaal niet verwacht, omdat het niet pijn doet en ik nergens last van heb.

Maar nu voelt het alsof ik de hele tijd bloed lek en er zat ook een beetje op m’n bed.

Ik heb het mijn moeder verteld en ze zei dat het niet erg was, maar ik ben gewoon benieuwd of jullie ook het gevoel hebben dat jullie de hele tijd lekken?

 

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

hii 

Ja soms heb ik ook het gevoel dat ik lek. Ik ga dan soms naar de wc om te checken of ik echt lek. 

Maar in het begin had ik ook de hele tijd het gevoel dat ik lekte, maar ik raakte er wel later gewend aan dat het voelde dat ik de hele tijd lekte.

 

X lindsay

Reputatie 1
Badge

Ik ga mijn ongesteldsheid verhaal vertellen omf het was zo eng

 

Ok ik zat dus op de wc en mijn moeder stapte de auto in naar haar werk. Ik keek naar men ondergoed en k d8 echtzo van wtf is dat ikd 8 da k had gepoept ofzo dus ik rende echt keihard naar de auto zovan MA maar ze hoorde me niet dus ik belde haar. Ze nam niet op maar na 3 keer eindelijke n ik was zovan mam ik denk da k ongesteld ben en ze was zo van OH- gefeliciteerd dus ze vertelde waar maandverband enz lag

 

Ok nu je vraag

Nee ik heb geen kramp en ik heb het heel onregelmatig waardoor ik al 3x doorgelekt ben en ik heb constant het gevoel dat ik weer doorgelekt ben dont worry it will be fine

Reageer