Vraag

ongesteld doorgelekt

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 73 reacties

Hoi, ik ben dus op dit moment ongesteld en ik werd dus vanochtend wakker en ik zag dat ik was doorgelekt in me bed en ik ben hem nu echt aan het stressen ik wil niet dat me ouders hier achter komen en ik weet echt niet hoe je dit schoon maakt ik heb namelijk hier geen speciale middelen voor. Btw de volgende dingen zijn vies: me pyamabroek, onderbroek, een handoek, een dat ding om je matras ik weet ff de naam ervan niet.

 

Pls heeft iemand tips ik weet namelijk echt niet wat ik moet doen.


6 reacties

Misschien kan je hier iets mee?

https://omaweetraad.nl/vlekken/bloed

Anders zelf even Google-en op ‘bloedvlekken verwijderen’. Succes!

P.S. Al ontdekken je ouders het wel, ze zullen het vast begrijpen. Jij kan er ook niets aan doen!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi lxve,

Het linkje dat eenanoniemejongen1 heeft gestuurd is prima. Ik wil nog een ding benadrukken: was het er uit met koud water. Warm water zorgt ervoor dat het fixeertofzoiets. In ieder geval krijg je het er dan nauwelijks meer uit.

Ik gebruik vaak ossengal zeep om (bloed)vlekken eruit te halen, het werkt echt heel goed bij veel soorten irritante vlekken. Dus ook als je het nog niet hebt raad ik je aan het in huis te halen :)

En zie je echt geen mogelijkheid om naar je ouders te gaan? Je kan bijvoorbeeld ook alleen naar je moeder gaan, ik weet zeker dat ze dit ook eens heeft meegemaakt en ze kan je hier dus ook mee helpen. Het is niks om je voor te schamen, het hoort er nu eenmaal bij.

Veel succes!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 4
Badge +3

Hoi lxve,

Het linkje dat eenanoniemejongen1 heeft gestuurd is prima. Ik wil nog een ding benadrukken: was het er uit met koud water. Warm water zorgt ervoor dat het fixeertofzoiets. In ieder geval krijg je het er dan nauwelijks meer uit.

Ik gebruik vaak ossengal zeep om (bloed)vlekken eruit te halen, het werkt echt heel goed bij veel soorten irritante vlekken. Dus ook als je het nog niet hebt raad ik je aan het in huis te halen :)

En zie je echt geen mogelijkheid om naar je ouders te gaan? Je kan bijvoorbeeld ook alleen naar je moeder gaan, ik weet zeker dat ze dit ook eens heeft meegemaakt en ze kan je hier dus ook mee helpen. Het is niks om je voor te schamen, het hoort er nu eenmaal bij.

Veel succes!

 

Groetjes,

Paardebloem

Heey paardenbloem83 dankjewel voor deze tips ik ga zo ossengal zeep halen bij de winkel, verder ja ik denk dat me moeder het vast wel zou snappen maar ik vind het gewoon heel spannend om het te vertellen dus ik ga het zo proberen schoon te maken en anders ga ik wel vertellen hoor :).

Reputatie 6
Badge +7

Hey lxve,

Als het niet lukt om het schoon te maken is het inderdaad handig om het te vertellen. Ik snap dat je dat spannend vind, dat is het ook. Mijn tip is vooral om het er gewoon uit te laten floepen, want dan heb je het gezegd en is het ook voorbij. Dan hoef je er niet meer over na te denken en omheen te draaien. Dat deed ik ook toen ik een keer doorgelekt was. 

Op den duur denk ik dat je toch wel zo’n gesprek gaat hebben. Als je een beetje op je gemak bent met het onderwerp zelf en erover praten, is het ook makkelijker om ingewikkeldere problemen of andere dingen die er mee te maken hebben te bespreken (iets als doorlekken dus, of bijvoorbeeld tampons. Kweenie). 

Laat je weten hoe het is afgelopen?:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 4
Badge +3

Hey lxve,

Als het niet lukt om het schoon te maken is het inderdaad handig om het te vertellen. Ik snap dat je dat spannend vind, dat is het ook. Mijn tip is vooral om het er gewoon uit te laten floepen, want dan heb je het gezegd en is het ook voorbij. Dan hoef je er niet meer over na te denken en omheen te draaien. Dat deed ik ook toen ik een keer doorgelekt was. 

Op den duur denk ik dat je toch wel zo’n gesprek gaat hebben. Als je een beetje op je gemak bent met het onderwerp zelf en erover praten, is het ook makkelijker om ingewikkeldere problemen of andere dingen die er mee te maken hebben te bespreken (iets als doorlekken dus, of bijvoorbeeld tampons. Kweenie). 

Laat je weten hoe het is afgelopen?:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Hee paardenbloem, dankjewel voor deze tips dit is hoe het is afgelopen: ik was dus me dus klaar aan het maken om naar de winkel te gaan om de middelen te halen maar op het laaste moment bedacht ik me dat me moeder dit zelf vast ook vast heeft meegemaakt en dat ze het zou begrijpen ik vond het toch heel spannend maar uiteindelijk ben ik naar haar toe gegaan en het verteld en wat je idd al zei het was echt een opluchting, ze begreep het gelukkig helemaal en heeft het voor mij schoongemaakt en maandverband voor me gekocht.

dankjewel voor je hulp 

groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +7

Hee lxve,

Bedankt voor de update :) Ik ben altijd benieuwd naar hoe iets is afgelopen, maar veel mensen vertellen het niet of verdwijnen gewoon van het forum.

Fijn dat het uiteindelijkzo goed is afgelopen! Ik vind dat je het supercool hebt gedaan!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer