Hey heyyy ik had dus in augustus en vlgm in september 4 dagen bruine afscheiding, alleen het is het eind van september niet terug gekomen en ik vraag me af of ik ongesteld was of niet . want ik wil het wel heel graag want m'n vriendinnen zijn het ook al. Duss ben ik ongesteld of niet ?? PLS SOS HELPPPP
Hey hey, lieve schat, geen paniek, komt allemaal goed en het is volkomen normaal!
En ja, je was waarschijnlijk wel ongesteld ja!Â
De bruine kleur van het bloed betekent dat het waarschijnlijk al wat langer in je lichaam zit en dus wat ouder is waardoor het bruin van kleur is geworden.Â
En was dat zeg maar de eerste keer dat je ongesteld was? Want ik had dat ook, toen had ik mijn eerste keer en toen kwam het de volgende maand niet meer terug. Dat is ook best normaal want in het begin kan je menstruatie nogal onregelmatig zijn en ook onregelmatig met hoeveelheid bloed enzo. Soms kan het zelf langere tijd duren totdat je weer ongesteld word, ik had namelijk zelf de eerste keer en toen 2 maanden niet en toen weer wel 2 keer en toen 1x niet en toen weer wel ofzo. Het was heel raar hahaha.
Maar het komt allemaal omdat je lichaam nog even moet wennen aan de veranderingen en dat je ongesteld wordt.
Het is dus gewoon normaal en alles komt goed en het is handig om even rustig te worden en het af te wachten.
Veel liefs Honing
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.