Vraag

ongesteld als jongen

  • 21 February 2023
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen laatst zat ik op de wc en zag ik dat er bloed uit m’n lul kwam ik vond het erg raar dus ik zei het tegen m’n moeder en die zei dat ik het beste wat maandverband van haar in kon doen en dat als het niet ophield we naar de dokter gingen. Ik vond het een beetje raar om als jongen maandverband te dragen maar ik deed het toch maar. Toen moest ik dus naar school en ik vroeg aan m’n moeder wat ik moest doen als er te veel bloed op m’n maandverband zat. Ze zei dat ik gewoon even naar de wc moest gaan en een andere in moest doen. Dus in de pauze merk te ik dat er te veel bloed op zat dus ik naar de wc. Toen ik een schoon maandverbandje had ingebracht dacht ik waar ik de vieze kon laten wan er zijn geen. Prullen bakken in de wc alleen bij de kraan dus ik deed de deur open want ik hoorde niemand maar toen stond er dus iemand uit mijn klas te wachten tot er een wc vrij was dus hij zag maandverband met bloed in m’n had zitten dus hij vroeg waarom ik dat had. Ik zei gaat je niks aan en toen liep hij lachend weg en zei tegen iedereen dat ik ongesteld was. Ik voelde me erg verdrietig en ben naar huis gegaan. Het bloedden is wel opgehouden. Maar ik voel me erg rot hierover

 

kunnen jullie me alsjeblieft helpen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Bloed uit je lul is niet normaal. Daar moet je sws mee naar de huisarts. Ik zou vandaag nog bellen als ik jou was.

Reputatie 7
Badge +19

het lijkt me geen goede situaties als er bloed uit je penis komt. Jongens worden niet ongesteld. Daarom lijkt het me goed als je naar de huisarts gaat, als je dat nog niet gedaan hebt.

En de kinderen op school zou ik gewoon negeren

Reageer