ongesteld

  • 22 March 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy gurly wurlysss

Ik had dus een vraagje:'word je op dezelfde leeftijd als je moeder ongesteld?'.mijn moeder was het toen ze 13 was en ik word dus van het zomer ook 13🥳🥳 en ik hoop dus dat ik het dan ook word .dus ff... werd jij op dezelfde leeftijd als je moeder ongesteld?

En ik had nog ee vraag wat zijn de kenmerken van ongesteld worden want ik heb er als best veel maar geen idee welke ik nog mis

Xoxo💋⭐️

 

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

je word wel vaak ongesteld rond de leeftijd dat je moeder ongesteld werd maar het kan ook zijn dat je meer op je oma lijkt aan je vaders kant dus je kan ook aan haar vragen wanneer zij ongesteld werd eigenlijk alle vrouwen in je fam (ik lijk meer op mn oma want ik werd toen ik 13 was ongesteld en zij ook maar mn moeder pas toen ze 15 was)

verder kan je zien dat je binnenkort ongesteld gaat worden (voor de 1e keer) aan dat je heupen zijn gegroeid want deze groeien eerst een beetje en dan word je ongesteld word. dit komt omdat als je ongesteld word je lichaam aan geeft klaar te zijn voor een baby en daar voor moet je eerst wat ruimte hebben en daarom groeien je heupen dan een beetje (volg je me nog?) teminste dat zei mijn moeder ooit tegen mij hahaa. 

verder merk je gwn dat je in de pubertijd komt denk aan puistjes mood swings etc…

hop dat je hier een beetje verder mee komt :)

Liefss F

 

Reputatie 1

Hi @Anonymous 

In mijn geval was dat niet, me moeder werd op haar 17e ongesteld, net als haar moeder. Mijn oma van vaders kant werd op haar 9e ongesteld, en ikzelf op me 13e dus zat er een beetje tussenin, haha. 

Liefs, Gaute

Reageer