ongesteld???

  • 7 January 2022
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Hoi ik ging naar het toilet en zag bruin in mijn onderbroek en nee het is geen poep ik heb die onderbroek weggegooid maar het blijft komen. Ben ik voor het eerst ongesteld?


4 reacties

Badge +1

Hoi.

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe ongesteldheid eruit ziet omdat ik het nog moet krijgen, maar dat kan zomaar.

Ik heb het net opgezocht en het kan bruin zijn.

Als ik jou was zal ik het tegen je moeder/vader/zus vertellen en vragen voor maandverband of een tampon.

Hopelijk stopt dat het bloeden en anders komt het niet in je onderbroek.

Suc6 <3

Badge

hey,

Yup, je bent voor het eerst ongesteld! Als ik jou was zou ik het tegen iemand van je gezin vertellen die je vertrouwd, misschien kan hij/zij maandverband voor je pakken of kopen. Ik zou nog niet bij je eerste menstruatie een tampon gebruiken, sinds je lichaam hier wel klaar voor moet zijn.

Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt!

 

Badge

Hey, ja je bent voor het eerst ongesteld geworden. Een gezonde bloedkleur van ongesteldheid kan fel rood tot donkerrood of bruin zijn dus dat is heel normaal. Vertel aan iemand die je vertrouwd dat je ongesteld bent geworden. Deze persoon kan menstruatieproducten regelen. Het is misschien handig om te beginnen met maandverband. 

Badge

Ja, je bent ongesteld! Mijn advies is om naar iemand te gaan die je hiermee kan helpen. Ik zou als eerste een maandverbandje gebruiken en geen tampon, Succes verder!

Reageer