ik ben een meisje van 14 jaar en zag donderdag dat er bloed op het wc papier zat nou had ik als heel lang wel afscheiding maar ik zag dus bloed op het papier maar niet in me onderbroek nu heb ik de laatste dagen geen bloed gezien maar ik heb ook geen wondje of iets dus ben ik nou ongesteld? het was gewoon rood bloed want ik lees wel veel over dat er bruin in hun onderbroek zit maar dat heb ik niet. kan het zijn dat ik ongesteld ben geworden?
Hey, Ik ben niet zeker maar het kan inderdaad zijn dat je ongesteld bent geworden. Bij sommige meisjes is dat al wat vroeger dan bij andere. Dat is niet erg maar heel normaal. Ik snap wel goed dat je dit wat raar vind op je 14 jaar. Ik heb dat ook rond mijn 13 of 14 jaar gekregen. Nogmaals dit is niet erg maar heel normaal. Het is niet zo leuk als je dat hebt. Maar dat betekent dat je al heel volwassen bent. Ik hoop dat je hier wat mee bent. Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen.
Veel groetjes van mij x
Hey, Ik ben niet zeker maar het kan inderdaad zijn dat je ongesteld bent geworden. Bij sommige meisjes is dat al wat vroeger dan bij andere. Dat is niet erg maar heel normaal. Ik snap wel goed dat je dit wat raar vind op je 14 jaar. Ik heb dat ook rond mijn 13 of 14 jaar gekregen. Nogmaals dit is niet erg maar heel normaal. Het is niet zo leuk als je dat hebt. Maar dat betekent dat je al heel volwassen bent. Ik hoop dat je hier wat mee bent. Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen.
Veel groetjes van mij x
dankje wel. alleen heb ik nu de laatste dagen geen bloed gezien kan het dan ook zijn dat het even duurt voordat je weer bloed krijgt? want als je echt ongesteld bent is het om de maand ongeveer
dankje wel. alleen heb ik nu de laatste dagen geen bloed gezien kan het dan ook zijn dat het even duurt voordat je weer bloed krijgt? want als je echt ongesteld bent is het om de maand ongeveer
De eerste keren zal je menstruatie heel onregelmatig zijn. Alles moet nog op gang komen dus waarschijnlijk zal het in het begin niet precies elke maand zijn. Misschien heb je de aankomende twee maanden wel nergens last van, kan allemaal. Laat het gewoon gebeuren maar zorg dat je altijd wat bij de hand hebt (tampons, maandverband, menstruatiecup, etc.).
Groetjess
De eerste keren zal je menstruatie heel onregelmatig zijn. Alles moet nog op gang komen dus waarschijnlijk zal het in het begin niet precies elke maand zijn. Misschien heb je de aankomende twee maanden wel nergens last van, kan allemaal. Laat het gewoon gebeuren maar zorg dat je altijd wat bij de hand hebt (tampons, maandverband, menstruatiecup, etc.).
Groetjess
dankjewel ik neem voortaan altijd iets meenemen,
Hallo girl333 :)
Ik denk dat je inderdaad ongesteld bent omdat je dan ook meestal bloed hebt.
-TheMightySlayer <3
Hey hoi! Het hoeft niet per se te betekenen dat je al ongesteld bent geworden, ieder lichaam is anders en sommige lichamen hebben iets meer tijd nodig. Het gebeurt wel vaker dat mensen heel even bloed verliezen, en pas een jaar of een half jaar later echt ‘voor het eerst’ ongesteld worden, maar het kan ook zo zijn dat het volgende maand, of misschien zelfs volgende week al terug komt! Je komt er pas achter als het gebeurd, ik zou me er geen zorgen over maken, en gewoon voor de zekerheid zorgen dat je altijd iets bij je hebt!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.