Beantwoord
Ongesteld
Heyy
Ik ben pas ongesteld geworden ik was het eerst niet zoveel later wel gelukkig had ik maandverband in gedaan na dat ik er achter kwam dat er bloed was toen ik naar de wc was geweest maar er is nu geen bloed meer in mijn maandverband dus wss is mijn ongesteldheidsperiode voorbij maar moet ik nu nog iets in of zo
En hebben jullie nog tips voor mij voor als je ongesteld bent
Dankjewel
Xx girl44❤❤
Ik ben pas ongesteld geworden ik was het eerst niet zoveel later wel gelukkig had ik maandverband in gedaan na dat ik er achter kwam dat er bloed was toen ik naar de wc was geweest maar er is nu geen bloed meer in mijn maandverband dus wss is mijn ongesteldheidsperiode voorbij maar moet ik nu nog iets in of zo
En hebben jullie nog tips voor mij voor als je ongesteld bent
Dankjewel
Xx girl44❤❤
Beste antwoord door Anonymous
Ik raad je aan nog heel even ene heel dun maandverband in te doen want je kan nog spotten (kleinen drupjes) dit hebben meer meiden voor dat ze echt ongesteld worden lang niet ale maar er Inn er veel die dat hebben en dat is normaal het is eigelijk je lichaam die zecht kijk uit 't komt?
Mijn tip is vraag om de pil? sorry mara het is wel zo je kreigt dat tegenwoordig best makelijk zeker als je zwaar of lang hebt of veel pijn. Kijk het nog wel aan een half jaar ofzo wand de heftigheid verandert vaak in 't begin. Tips veel drinken. Ijzer tabletten of drank slinken als je heftig bloed. En optijd naar bed helpt ook. ❤️
Suc6 ermee en ik hoop dat je een lichte hebt❤️
Bekijk origineelMijn tip is vraag om de pil? sorry mara het is wel zo je kreigt dat tegenwoordig best makelijk zeker als je zwaar of lang hebt of veel pijn. Kijk het nog wel aan een half jaar ofzo wand de heftigheid verandert vaak in 't begin. Tips veel drinken. Ijzer tabletten of drank slinken als je heftig bloed. En optijd naar bed helpt ook. ❤️
Suc6 ermee en ik hoop dat je een lichte hebt❤️
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.