Beantwoord

Ongesteld

  • 16 August 2018
  • 6 reacties
  • 419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy

Ik ben pas ongesteld geworden ik was het eerst niet zoveel later wel gelukkig had ik maandverband in gedaan na dat ik er achter kwam dat er bloed was toen ik naar de wc was geweest maar er is nu geen bloed meer in mijn maandverband dus wss is mijn ongesteldheidsperiode voorbij maar moet ik nu nog iets in of zo

En hebben jullie nog tips voor mij voor als je ongesteld bent

Dankjewel
Xx girl44❤❤
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 August 2018, 19:36

Bekijk origineel

6 reacties

Hii, als je niet meer ongesteld bent ( dus een hele dag geen bloed )
Hoef je geloof ik niks meer in, tot ie weer ongesteld wordt.
Reputatie 3
Badge +8
Als je last hebt van buikkrampen tijdens je menstruatie kan een kruikje dit (enigszins) verlichten.
Dat was het alweer..
Je kunt als je niet zeker weet of je menstruatie over is een inlegkruisje in je onderbroek doen.
Hallo

Soms kan het bloeden tijdelijk stoppen, en na een paar uur weer beginnen. Zoals @Anoniemmxoo zei, kan je een inlegkruisje indoen, in afwachting tot het bloeden weer begint. Voor hetzelfde geld ben je deze maand heel kort ongesteld, en is je menstruatie over.

Groetjes
Kenshin
Als je menstruatie heel heftig is en je bent bang voor doorlekken, kan je tampon en maandverband doen. Tampons zijn heel handig tijdens het sporten enz. En als je niet zo bent van die watten die in je vagina gaan kan je uiteindelijk overstappen naar de menstruatiecup.
En er is ook een kans dat je last krijgt van je stoelgang tijdens dat je ongesteld bent, dat komt omdat je baarmoeder dan een beetje uitgezet is (dat hersteld zich weer) en dat komt tegen de darmen aan te zitten. Dan moet je gewoon banaan gaan eten ?
Chocolade laat je beter voelen als je ongesteld bent!! Maar veel vezels en vitamines zijn beter voor je
Ik raad je aan nog heel even ene heel dun maandverband in te doen want je kan nog spotten (kleinen drupjes) dit hebben meer meiden voor dat ze echt ongesteld worden lang niet ale maar er Inn er veel die dat hebben en dat is normaal het is eigelijk je lichaam die zecht kijk uit 't komt?

Mijn tip is vraag om de pil? sorry mara het is wel zo je kreigt dat tegenwoordig best makelijk zeker als je zwaar of lang hebt of veel pijn. Kijk het nog wel aan een half jaar ofzo wand de heftigheid verandert vaak in 't begin. Tips veel drinken. Ijzer tabletten of drank slinken als je heftig bloed. En optijd naar bed helpt ook. ❤️

Suc6 ermee en ik hoop dat je een lichte hebt❤️

Reageer