Ongeluk gehad

  • 21 May 2021
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi topic gebruikers,

 

Hopelijke kunnen jullie mij advies geven. Ik heb 2 dagen geleden een ongeluk gehad. Wat er precies gebeurt is dat een auto mij niet zag fietsen en toen mij aan heeft gereden. Nu is mijn letsel erger dan we verwachte want ik heb namelijk me nek en rug gebroken en daarbij een gebroken sleutelbeen en een gebroken knieschijf. Nu moet ik een tijd in het ziekenhuis blijven. En het is hier nogal al saai du hebben jullie tips tegen verveling? en heeft iemand ook zo iets meegemaakt? Zo ja hoelang duurde jou herstel?

Hopelijk hebben jullie tips tegen verveling!!!

 


8 reacties

Hallo Handbal11 :)

  • Gamen.
  • Vrienden en/of familie uitnodigen.
  • Video's, series, en films kijken.
  • Boeken lezen.

-TheMightySlayer <3

Hoi Handbal11

 

Wat een nare gebeurtenis zeg.. Ik denk niet dat je mag bewegen met een gebroken rug en nek dus ik zal je tips geven die je in je bed kan doen.

 

Je kan een leuk boek lezen, muziek luisteren, schrijven, Netflixen, tijdschriften lezen, Af en toe een praatje maken met de dokter/verpleegkundige, Vrienden uitnodigen (als dat mag ivm corona), een dagboek bijhouden, Je omgeving in het ziekenhuis een beetje inrichten, een (online) spelletje spelen met vrienden/familie en je kan gaan nadenken over wat je gaat/wilt doen als je weer uit het ziekenhuis mag.

 

Je zou ook nieuwe dingen kunnen uitproberen zoals schilderen, breien, tekenen of gedichten maken.

 

Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die je tips gaan geven, maar misschien is er iets in dit lijstje wat je leuk lijkt.

 

Beterschap en sterkte gewenst!

Groetjes van mij.

Reputatie 2
Badge

Hoi ThemightySlayer en Naamnietbekend

 

Bedankt voor jullie tips alvast ik zou ze eens gaan uitproberen!

Badge

Een boek lezen is een zeer goede optie, ik raad Magnus van Arjen Lubach zeer aan, veel sterkte toegewenst!

Kijk naar probeer niet te lachen impossible

Reputatie 6
Badge +3

Hey Handbal11,

Naar dat dat gebeur is zeg!

Ik heb ook voor iets in het ziekenhuis moeten liggen, zonder echt iets actiefs te kunnen doen. Bij mij duurde het gelukkig maar vijf dagen, maar het was ook een stuk minder erg. (Daarna moest ik nog zes jaar operaties en andere dingen).

Wat ik deed was gamen, praten met mijn ouder, lezen en voorgelezen krijgen en spelletjes spelen.

Ik hoop dat je snel weer beter wordt!

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge

Hoi Allemaal,

 

Nog bedankt voor jullie reactie en tips! Ik heb er echt wat aangehad.

Gelukkig ben ik gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Wel moet ik veel plat liggen en draag ik een nekkraaf, knie brace en rugbrace. 

Maar gelukkig ben ik weer thuis.

 

En nogmaal bedankt voor al jullie tips ze hebben me echt de saaie tijd door geholpen!

 

​​​​​​​-Handbal11-

Ik denk dat het beste is als er vrienden/familie langs kunnen komen, gezelschap is het beste in zulke situaties. In de meeste ziekenhuizen heb je ook wel een klein tv'tje waar je jezelf misschien ook nog mee kan vermaken

Ik heb zelf ook weleens in het ziekenhuis gelegen maar slechts enkele uren na de operatie dus nooit zo lang, ik voelde niks door de medicatie dus hoe vreemd het ook klinkt, zo erg was het nog niet... 

Reageer