Ik ben een meisje van 14 en ik heb niet persee hulp nodig, maar ik zou graag wat tips willen.
Ik ben al sinds dat ik klein was, best wel dun. Ik ben nu nogsteeds best dun, maar ik eet wel genoeg eten en soms eet ik zelfs meer dan ik normaal eet. Maar er zijn vaak mensen die dan gelijk gaan zeggen dat ik anoreia heb, doordat ik zo dun ben. Er wordt ook vaak tegen me gezegd dat ik meer moet gaan eten terwijl ik eigenlijk meer dan mijn leeftijdsgenoten eet. Ik heb ook een bmi-test gedaan en daardoor weet ik dat ik ondergewicht heb. Ik eet over het algemeen best wel veel dus daar kan het volgensmij niet aan liggen. Ik probeer ook elke dag te ontbijten, lunch te eten en avondeten. (en tussendoor eet ik ook). Ik kom daardoor ook aan, want ik woog eerst 39kg en nu weeg ik 42,7 kg. Ik vraag me nu dus af hoe ik wat meer kan aankomen, want ik vind het wel fijn om wat aan te komen.
Ps: ik negeer nu alle opmerkingen die ik krijg, want ik weet zelf ook wel dat ik geen anorexia heb. En ik ben ook helemaal niet onzeker over mijn lichaam, ik wil gewoon wat aankomen zodat ik van mijn ondergewicht af kom . En als je zelf ook ervaringen met ondergewicht hebt, of met aankomen dan zou ik graag jouw verhaal willen horen.