1. Hoe oud ben je? 12
2. Lengte penis? Slap 7,5 stijf 8,5
3. Draag je een onderbroek? Niet altijd zoals nu, ik ben nu naakt thuis
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxers of slipjes… doorschijnend bestaan die?
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? Met warm weer is het vaak lekker om met een korte broek zonder onderbroek erop uit te gaan. Bij gym heb ik wel een onderbroek aan. En bij de training een korte broek aan en ook soms geen onderbroek aan
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Nee ik slaap vanaf m’n 6e helemaal naakt en het hele jaar door. In de winter is het dan heel lekker om lekker naakt onder de dekens te kruipen
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Ja m’n ouders, broer en broertje slapen ook altijd naakt
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Niet bij gym maar een training wil ik wel eens zonder onderbroek doen het geeft een heerlijk gevoel als je piemel tijdens het rennen zo op en neer vliegt
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Zo’n zwemboxer maar het liefst zwem ik naakt (wel waar het kan en mag/moet)
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Ja elke zomer naar een naturistencamping en strand ook vaker naar een wellness bij naaktdagen. Verder hebben wij thuis een (echte) zwembad en jacuzzi. Een paar van mn beste vrienden komen vaker hier ook zwemmen nu zijn ze eraan gewend dat ze hier thuis lekker naakt kunnen zijn. En ze gaan nu ook zonder te twijfelen naakt ook als m’n ouders broer en broertje er zijn
Deze vrage lijst is voor jongens.
1. Hoe oud ben je?13 morgen word ik 14
2. Lengte penis? 17 cm
3. Draag je een onderbroek? Meestal
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend?boxer, niet doordchijnend
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym?soms naakt sporten
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? In de winter wel zomer niet
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Nee
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Ja soms als mn lul niet in de weg zit
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Meestal zwem ik naakt maar als met gwn een zwembroek
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Ja naturisten strand
1.Hoe oud ben je?
14
2. Lengte penis?
Average ;)
3. Draag je een onderbroek?
Ja zeker, wel zo prettig
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend?
Boxer of slip
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym?
X
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek?
Ja hoor
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat?
Nee dat vinden ze echt niet interessant xd
8. Sport of gym je zonder onderbroek?
Nee dat lijkt me maar lastig
9. Wat voor soort zwembroek draag je?
Boxer of soms trunk/speedo
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad?
Nee, maar ik vind serieus en zonder seksuele lading dat dat helemaal prima is en denk dat dat best prettig kan zijn. Zonder bij- gedachten.
Groetjes liefs Tartan X
Hoi @Anoniem.persoon14 ,
Deze vragen lijst is voor jongens.
1. Hoe oud ben je? ik ben 16
2. Lengte penis? slap 13,5 cm en stijf 16,5 cm, maar best nog dun vind ik zelf, mijn broertje van 13 zijn piemel is al net zo dik als mijne, maar niet zo lang
3. Draag je een onderbroek? ja, normaal gesproken wel
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? meestal een boxer en soms een slip en ik zie er niks door , nou ja, je ziet de vorm wel zeg maar, maar niet echt iets
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? als ik mijn wielrenbroekje aan heb, draag ik natuurlijk geen onderbroek en ook niet als in een zwemshort aan heb, maar meestal draag ik dan een Speedo en soms ook niet als ik een (speciaal) hardloopbroekje aan heb
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? nee, ik slaap al heel lang in mijn blootje en heb alleen heel soms een t-shirt aan als het tocht ofzo
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? ja, want ik moet mijn onderbroek elke avond bij hen inleveren , hahaha dat is natuurlijk niet waar en op zich weten ze wel dat ik (en mijn oudere en jongere broertje) naakt slapen
8. Sport of gym je zonder onderbroek? alleen bij wielrennen/mountainbiken, zwemmen en soms hardlopen, zie vraag 5
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Speedo, zie ook vraag 5
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? ja, ik woon vlak bij eentje en verder zonnen Mats en Jarno (nepnamen van mijn broers) en ik vaak bloot in onze tuin
@Tartan14 ,
ik ben het helemaal met je eens wat je over naturistenstrand en zwembad zegt
Doei,
@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer
1.Hoe oud ben je?
13
2. Lengte penis?
6/12 ofzo xd
3. Draag je een onderbroek?
Ja
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend?
Slip, boxer, string
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek?
Ja meestal wel soms niet
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat?
Nee hoor maar het is geen 'ding', mag ik zelf beslissen.
8. Sport of gym je zonder onderbroek?
Net als @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer bij het zwemmen natuurlijk maar bij voetbal, gym en hardlopen wel een slip.
Speedo
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad?
Ik vind wat @Tartan14 zegt eig heel goed. Heeft ook geen sexuele betekenis denk ik. Dus het zal best fijn zijn. Zelf nog nooit gedaan hoor. Durf ik denk ik niet. Maar eig denk ik ook why not
Liefs Tover xxx
1. Hoe oud ben je? 12
2. Lengte penis? 3-12
3. Draag je een onderbroek? Ja tuurlijk
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxer, en natuurlijk niet doorschijnend
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? /
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Nee
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Ja snachts
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Nee
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Speedo
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Nee, zou wel willen
Groetjes mij@Anoniemxv
Hoe oud ben je? 14
2. Lengte penis? 13cm
3. Draag je een onderbroek? Soort van
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Luier
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? Dan draag ik wel een onderbroek er over heen
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Nee ook luier
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat?ze weten het
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Normale
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Nee
1. Hoe oud ben je? 17
2. Lengte penis? 17cm
3. Draag je een onderbroek? Ja
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxer soms is ie doorschijnend
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Laatste tijd niet
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Ja gwn iets wat op een korte broek een beetje lijkt
1. Hoe oud ben je? 14
2. Lengte penis? Idk
3. Draag je een onderbroek? Niet echt
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Luier
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? Ik sport niet en met gym heb ik onderbroek aan
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Nee een luier
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Ja
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Een zwem luier
10. Wat een kut vraag nee
1. Hoe oud ben je? 13
2. Lengte penis? Slap 8,5 stijf 10cm
3. Draag je een onderbroek? Niet altijd zoals nu heb ik al 2 weken geen onderbroek of zwembroek aan gehad
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Slip of boxer niet doorschijnend
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? Met gym Lijkt mij een beetje raar, maar als ik ga hardlopen heb ik wel een heel kort broekje aan en meestal met warm weer geen onderbroek. Als ik dan alleen in het bos ga hardlopen wil ik nog wel eens m’n broekje hoog optrekken dat het vogeltje er onder vandaan komt, en als ik wandelaars tegen kom doe ik het weer even omlaag. En als ik hier om de hoek met vrienden een balletje ga trappen ook soms geen onderbroek aan
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Ik slaap vanaf m’n 6/7e helemaal naakt
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Ja dat weten ze
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Zie antwoord 5
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Zwemboxer, Speedo of niks
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Ja we zitten nu op een naturistencamping en gaan dus ook naar een naaktstrand of naar een wellness als er ongeklede dagen zijn echt heel chill
1. Hoe oud ben je? 14 jaar en 4 maanden
2. Lengte penis? slap 14 erectie 22 cm (BBC)
3. Draag je een onderbroek? Meestal niet
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxer , jockstrap . Soms doorschijnend witte kleur
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? Onder mijn jeans draag ik vaak niks is gewoon lekker. Wen sportbroekje met binnenslipje
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Nee vind dat gewoon lekker naakt
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Ja mijn stiefvader pa en moeder
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Ja
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Een korte boxer zwembroekje
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Ja ook sauna met ouders
1. Hoe oud ben je? 15
2. Lengte penis? Iets van16/17 cm ongeveer
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxer, meestal van calvin klein of Tommy huldigen
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym? -
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Ja
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Gwn beetje wijde zwembroek
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Nee lijkt me wel geil om x te doen
Hoe oud ben je?---14
2. Lengte penis?---nooit gemeten
3. Draag je een onderbroek?----soms
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend?----als ik er een draag draag ik boxer
5. Zo nee waarom niet? En hoe doe je dat met sport en gym?---is een stuk fijner om gwn eens een spijkerbroek aan te doen zonder onderbroek maar als ik dat doe dan wel met een spijker broek of een broek waar in je mijn piemel niet zo ziet dat je ziet waar die helemaal licht enzo
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek?---nee altijd naakt
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat?---weet niet nog nooit over gehad ofzo
8. Sport of gym je zonder onderbroek?---als ik dat doe zie je heel goed mijn piemel doe thuis wel eens een voetbal broekje aan zonder onderbroek en dan zie je alles waar die licht enzo dus met sport is een beetje riskant miss gaan ze er dan opmerkingen over maken
9. Wat voor soort zwembroek draag je?---gwn zon lange zegmaar
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? wel eens naar naturisten zwembad met vriend van me
1. Hoe oud ben je? 14
2. Lengte penis? 18 cm
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Boxer
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Niet altijd
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat? Neen
8. Sport of gym je zonder onderbroek? Neen
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Losse
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad? Neen
1. Hoe oud ben je? 13
2. Lengte penis? 9 cm slap 14 cmstijf
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend? Boxer nee niet doorschijnend
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek? Ja meestal wel
9. Wat voor soort zwembroek draag je? Gwn z’n lange
1. Hoe oud ben je 16
2. Lengte penis?13 omtrek ook 13
3. Draag je een onderbroek?ja
4. Zo ja wat voor soort onderbroek? Dus boxer, string, slip, etc.. en is die doorschijnend?boxer
6. Draag je 's nachts ook een onderbroek?ja
7. Als je geen onderbroek draagt, weten je ouders dat?meestal niet
8. Sport of gym je zonder onderbroek?nee
Normale
10. Ga je wel eens naar een naturistenstrand/naturistenzwembad?zou ik graag willen