Vraag

Omder de puisten

  • 3 April 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Ik zit in mijn gezicht helemaal onder de puisten. Nou weet ik dat het bij de leeftijd hoort, en heb er niet veel last van,  maar het ziet er eigenlijk gewoon niet uit. (Niet dat ik niet blij ben met mezelf, want d ast ben ik wel ;) ) Wat doen jullie ertegen? Gaan Jullie naar een arts of kopen jullie een crème? Laat het even weten ;)


2 reacties

Hoi,

Ikzelf heb bijna geen last van puisten, heel soms heb ik er een. Ik gebruik zelf Rapid Action Cream van Clearasil tegen de puistjes. Deze creme zorgt ervoor dat een puistje binnen 4 uur verdwijnt, en is dus erg fijn vind ik voor als je naar een feestje of iets belangrijks gaat. 

Maar wat ik vooral doe is heel veel water drinken. Dat helpt zeker tegen de puistjes en is sowieso voor heel je lichaam goed. En ik probeer soms op mijn voeding te letten, maar dat lukt niet heel goed :p.

Ik weet niet hoe erg je puistjes zijn, maar je kan eens een creme proberen. Gewoon een paar kopen en kijken welke voor jou werkt. En gewoon heel veel water drinken, dat moet wel haalbaar zijn toch :)? 

Als dat allemaal niet werkt en je blijft echt heel veel puistjes houden, zou je eens naar je huisarts kunnen gaan. 

Verder heb je ook acne behandelingen in een kliniek. Maar daar heb ik geen ervaring mee. 

Groeten, 

TheColorGreen

Hoi

Ik heb zelf ook best wel last (gehad) van puistjes. Wat heel goed helpt is 1 of 2 keer per dag ('s ochtends en 's avonds) je gezicht wassen met water. Ook genoeg water drinken helpt tegen puisten.

Liefs, Lexy❤

Reageer