oerwoud benen.


Reputatie 7
Badge +5

ik wil doooooood :(!!

Ik schaam me dood voor mijn haar op mijn benen en armen!!

Het is een dik oerwoud! 

En als ik me scheer dan is het een bloedbad-

Ik begin ook schaamhaar te krijgen- Ik wil me LEVEN begraven :(!

 

Xx een hulpvol meisje 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi . Misschien helpt dit jou ?

www.allabouther.nl/ontharingscreme/

Ik ben jongen en ik wil dus ook niet te veel haar behalve op mn hoofd haha.  vandaar dat ik me erin had verdiept ;)

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Dqnkjewelll♡

Het heeft geen zin om dood te gaan door haren op benen en armen , maar je kan een speciale creme gebruiken voor dit . Je kan het gewoon kopen bij een apotheek of zoiets.

 

Ga niet dood. De leven is veel leuker dan je denkt

Emma 

Heyyy ik weet niet hoe oud je bent enzo. 

Ik ben zelf 13 (meisje) en ik heb best wel harige benen en heb ook wel best wel wat schaamhaar. De zomer komt er natuurlijk ook aan dus ik wil aan mijn moeder gaan vragen (of eigenlijk tegen der zeggen) of ze het kan uitleggen wat ik het beste kan doen. Want ik wil jurkjes enzo aan gaan doen en dan heb ik geen zin om met harige benen enzo aan te komen.

Dus ik weet hoe oud jij bent maar ik denk dat ik hetzelfde probleem een beetje heb. 

Sorry als mijn verhaal totaal niet hulpvol of een beetje hetzelfde is als waar je last van hebt. (ik weet hoe irritant het is als mensen zeggen dat ze weten wat je voelt ofzo en dat ze helemaal dat niet weten en hoe kut het eigenlijk is)

 

Je kan natuurlijk altijd aan vriendinnen of je moeder of een nicht of zus vragen hoe zij het doen (als ze iets doen)

 

Ly!<3

Sunset

Reputatie 5
Badge +3

Heyy

1 GA VOORAL NIET DOOD !!!

2 Ik zou het aan je moeder vragen of aan een vrienden wat het beste is en wat je moeder doet voor haar benen of armen  ik zelf scheer het maar ik denk dat het heel verveledn is als het dan een bloedbad word nog veel sc6!

Hoi kan scheren helemaal niet ? Begin met tondeuse en dan creme met damesmesjes. Gaat prima ( doe ik onder oksels en 'beneden')  en de ontharingscrème die Julian noemt kan ook heel goed ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 6
Badge +5

Ik zou als ik jou was wat research doen naar verschillende manieren van ontharen als je dat graag wilt! Je hoeft trouwens niet per se te scheren, maar als jij dat wil moet je dat vooral doen. Je zou een ontharingscrème kunnen kopen. Ook waxstrips zijn een optie. Daarbij komt geen mes te pas, dus dat is misschien iets voor jou!

succes xxx

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel! @Cody @Sanny @plnoniempje @Sunset @Emmalove @Julian12 !!! Ik ben echt blij!

Ik bedank Julie met mijn ziel :)

 

Xx een hulpvol meisje 

Reputatie 4
Badge +3

Hey

Doodgaan heeft geen zin, haar blijft ongeveer het langste aanwezig want het verteert niet ;-)

Scheren, ontharen helpt wel. Eerst had ik nauwelijks haar (ben bijna 14 nu) maar nu wel meer op benen, oksels en schaamhaar. ik scheer het altijd. een goed mesje en voorsichtig zijn is het geheim. Als het niet in 1 keer lukt, een dag later opnieuw doen. nar scheren lekker incremen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

xx

Reputatie 5
Badge +2

Me: *wants body hair*

Reputatie 3
Badge

mijn vriendin heeft een scheermesding van de kruidvat met een soort zeepje eromheen blijkbaar werkt het heel goed en kan je jezelf er niet mee openhalen

 

(onthoud wel waarneer je begint met scheren gaat het sneller teruggroeien)

Reputatie 7
Badge +5

Me: *wants body hair*

😂

Hoii,

Geloof me het is heel normaal om zo veel haar te hebben en ik weet het, het is niet leuk😩 ik heb niet heel veel haar overal maar wel heel veel schaamhaar😪 en het jeukt ook nog eens🥲👍 ik leef met je mee:') 

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer