Vraag

ochtend erectie

  • 20 November 2020
  • 9 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Ik heb even een vraagje

Ik heb voor wat ik me herinner van de ochtenden😅 geen ochtend erectie.

Is dit erg?

 

Kan ik er iets aan doen?

 

Iemand ervaring hiermee?

Ik hoor graag van jullie alvast bedangt


9 reacties

Hallo Henkk123 :)

Het is juist heel fijn om geen erectie te hebben in de ochtenden.

-TheMightySlayer <3

Hey henk,

Zoals TheMightySlayer al zei,

Het is juist fijn (voor de meeste dan) om geen ochtend erectie te krijgen. 

Het is dus helemaal niet erg. 

Of je er iets aan kunt doen weet ik niet,maar als het jou niks uitmaakt, waarom zou je er dan iets aan willen doen. 

 

En uit ervaring weet ik dat een ochtend erectie(altijd) niet altijd fijn is😅 maar oke.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Heyy

Vind je dat een probleem? Dat je geen erectie hebt ‘s morgens. Ik denk dat ik het alleen maar prettig zou vinden. Heb je anders ook erectieproblemen? Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon gestopt is met ochtenderecties. Het is dan wel nog mogelijk om gewoon een erectie te krijgen hoor. Geen paniek!

Groetjs

-onnodige quote verwijderd-

hey kaas123 ik heb een vraagje voor je hoe lang per dag zit jij op  kindertelefoon.nl ik heb deze vraag omdat je zoveel badges hebt

Heyy

Vind je dat een probleem? Dat je geen erectie hebt ‘s morgens. Ik denk dat ik het alleen maar prettig zou vinden. Heb je anders ook erectieproblemen? Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon gestopt is met ochtenderecties. Het is dan wel nog mogelijk om gewoon een erectie te krijgen hoor. Geen paniek!

Groetjs

Hoi kaas123,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik wilde toch even zeggen dat ik nog steeds geen ochtend erectie heb maar dat ik verder helemaal geen probleem heb met erecties krijgen ofzo. Een paar jaar geleden had ik ook nog wel eens spontane erecties maar dat heb ik ook niet meer, verser heb ik nooit last van dat ik m niet stijf krijg ofzo

Mag ik vragen aan andere mensen op dit topic, wat is er zo fijn aan geen ochtend erectie?? Persoonlijk let ik niet echt op of ik een erectie heb in de ochtend,

Badge +1

Wat is een erectie??

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Dat je stokje in de broek hard en langer wordt

Ik denk niet dat je er veel aan kan doen want het zijn bepaalde hormonen 

Reageer