Vraag

Nog steeds niet ongesteld

  • 22 September 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 en nog steeds niet ongesteld, weten jullie hier iets op.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Het verschilt bij iedereen, de ene is op haar 12e ongesteld en de ander op haar 17e. Het komt heus wel.

Reputatie 2
Badge +2

heyy, hier hoef je je absoluut geen zorgen om te maken maar toch kan ik me voorstellen dat je er mee zit, gezonde mensen worden vaak tussen hun 10/15de voor het eerst ongesteld, dat je aan de latere kant of zelfs na 15 er nog mee zit kan ook gewoon harstikke normaal zijn, mischien merk je veder ook wel dat je nog niet voledig in de puberteit zit qua veranderingen in hormonen en je ligaam, eigenlijk doet het er niet helemaal toe zolang je maar gezond ben, te kort aan vitamine D zorgde bij mij en wat andere vriendinnen dat we niet meer ongesteld werden, mischien zit dat ook zo bij jou, dus even goed er op letten of je wel voldoende voedingstoffen binnen krijgt en is dat een ja dan zit je helemaal toppie :)

kuzz

Reputatie 4
Badge +2

Wow! Je hebt echt geluk zeg! Ongesteld zijn is niet makkelijk. Overal maandverbanden en tampons meenemen en misschien lekt het door! Ik krijg altijd enorme buikkrampen. Ik wordt ook nog chagrijnig ! 

Ik denk dat het niet meer lang duurt bij jou. Neem alvast wat maandverbanden en tampons mee voor als je straks ongesteld wordt. Je hoeft geen zorgen ofz te maken. Het is namelijk van 10 tot 15e, dus kan het ook prima dat je iets later ongesteld bent

Laurens

Reageer