Vraag

nog nooit natte droom gehad

  • 29 May 2021
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben Jozua(niet me echte naam) en ik ben inmiddels al 13 maar ik  heb niet het gevoel dat ik in de puberteit begin te komen want ik heb nog geen beharing op sommige plekken, nog geen natte droom gehad en andere dingen die bij de puberteit horen. Is dit een probleem??

 

Groetjes,

Jozua (nog steeds niet me echte naam)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi J0zU4, 

 

Ik ben zelf ook al weer over een paar maandjes 13 en ik zit ook nog niet echt in de pubertijd. Ik heb namelijk ook eigenlijk geen lichaamsbeharing en ik heb ook nog geen natte droom gehad, maar ik trek mij wel iedere dag af en ik heb al wel een tijdje sperma. Maar het is niet erg dat jij nog niet in de pubertijd zit, het komt vanzelf wel een keer.

 

Groetjes, 

Anoniempje2222 

Heyy

 

Ik sluit me aan bij het antwoord wat hierboven ook word gegeven. Het is niet raar dat je nog geen natte droom hebt gehad. De pubertijd begint bij de een eerder en bij de ander weer later. Het kan volgens mij zelfs zo zijn dat je al een natte droom hebt gehad, maar dat gewoon niet door hebt gehad. Niks om je druk om te maken in ieder geval!


Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

 

Ik sluit me aan bij het antwoord wat hierboven ook word gegeven. Het is niet raar dat je nog geen natte droom hebt gehad. De pubertijd begint bij de een eerder en bij de ander weer later. Het kan volgens mij zelfs zo zijn dat je al een natte droom hebt gehad, maar dat gewoon niet door hebt gehad. Niks om je druk om te maken in ieder geval!


Groetjes van mij!

Oke bedankt😉😉 jij ook anoniempje22😉😉

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben Jozua(niet me echte naam) en ik ben inmiddels al 13 maar ik  heb niet het gevoel dat ik in de puberteit begin te komen want ik heb nog geen beharing op sommige plekken, nog geen natte droom gehad en andere dingen die bij de puberteit horen. Is dit een probleem??

 

Groetjes,

Jozua (nog steeds niet me echte naam)

Oh ja, ik ben soms wel chagerijnig en dat hoort bij de puberteit dus das een goed teken😅😅😅😆😆😆😂😂😂

Reageer