nog niet ongesteld

  • 24 January 2024
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hee mijn zus was al op dr 10/11 al ongesteld ik ben nu dertien en ben nogateeds niet ongesteld ik heb de afscheiding ongeveer n jaartje anderhalf jaartje ik draag al ong een jaar/ half jaar een bh oksel haar heb ik ook. en daar beneden ook dus was mis ik eigenlijk nog? ik wil het graag omdat veel meiden het om me heen het hebben.


4 reacties

Badge

hee!

 

Aangezien je 13 bent en al afscheiding hebt is de kans groot dat je binnenkort ongesteld kan worden, ik adviseer om een inlegkruisje in je ondergoed te doen voor als je echt voelt dat je ongesteld bent geworden, inlegkruisjes voel je bijna niks van en zorgen ervoor dat je niet gelijk doorlekt aan het begin. Geen zorgen trouwens want vaak begint het ook pas rond je 13e!

ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes

Reputatie 4
Badge +3

Hii, 

 

Wees niet bang, het komt vanzelf. Geniet er nog even van dat je het nog niet bent, ook al klinkt dat nu misschien  niet vanzelfsprekend. 

 

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

 

xoxoxoox

Reputatie 1
Badge

hee!

 

Aangezien je 13 bent en al afscheiding hebt is de kans groot dat je binnenkort ongesteld kan worden, ik adviseer om een inlegkruisje in je ondergoed te doen voor als je echt voelt dat je ongesteld bent geworden, inlegkruisjes voel je bijna niks van en zorgen ervoor dat je niet gelijk doorlekt aan het begin. Geen zorgen trouwens want vaak begint het ook pas rond je 13e!

ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes

hee bedankt voor t reageren maar ik heb n maand geleden of 2 weken haha een blaas ontsteking gehad en toen heb ik medicijnen gekregen die heb ik op en toen ging het beter maar uhm vandaag had ik sport en toen heb ik dus maand verband er in gedaan want ben nog niet ongesteld en mijn afscheiding is bruin het is een vlek die bruin is is dit normaal of?

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @xoxanoniemxx

Geen zorgen, sommige beginnen vroeg en andere later. Maar het komt vanzelf wel. Maak je er geen zorgen om. Ongesteld zijn is niet echt een pretje, dus geniet ervan zolang je kunt!!!

Reageer