Vraag

Nog niet ongesteld

  • 27 May 2020
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Ik lees overal dat meisjes voordat ze ongesteld worden last hebben van witte afscheiding. Ik ben nu al bijna 14, en meestal heb je dat witte een jaar ofzo voor je ongesteldheid . Heeft ieder meisje last van witte afscheiding of verschilt dat per persoon?


3 reacties

Hoi

 

Het is mogelijk om weinig tot vrijwel geen afscheiding te hebben. Dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon :slight_smile: Het is daarbij niet ongewoon om rond je veertiende nog niet ongesteld te zijn geworden. 

 

Gr. Kenshin

Hey. Het kan heel erg verschillen of je afscheiding hebt of niet. Ik heb het zelf al meer dan 2 jaar, maar ben nog niet ongesteld en denk ook niet dat dat heel erg snel komt. Ik weet ook van een ander meisje die wel al ongesteld is echt nauwelijks afscheiding heeft gehad. Het verschilt dus gewoon per persoon. Het is echt niet raar als je niet ongesteld bent als je 14 bent.

Reputatie 3
Badge +1

hi,

ummm ja 

beetje dubbel…

ongesteld zijn betekend vruchtbaar zijn… maar ook gezond zijn. 

als je medicijnen zoals medicatie ofzoiets…. zou het kunnen dat dat de werking stopt.

daarnaast is het best fijn om niet ongesteld te zijn. de heletijd het gevoel hebben dat je lekt….

maar al 2 jaar afscheiding is opzich niet raar. het bedekent dat het je () schoonmaakt.

als je je er echt zorgen maakt kan je naar de huisarts gaan.

ik hoop dat je iets aan mijn rea hebt :)

 

geniet nog van de zon :)

Reageer