Nog niet klaargekomen

  • 22 November 2015
  • 13 reacties
  • 1879 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een jongen van 12 jaar, onbesneden. Maar ik kan nog niet klaar komen. Ik weet dat dat meestal rond de 14 jaar gebeurt maar toch.
Ik maak me zorgen:
een van mijn ballen zit hoger dan de ander, de ander zit zegmaar al naar beneden. Ik heb al weleens gehoord dat die over inzakken gaat ofzo.
Maar wat is het probleem nu? En wat moet ik doen? Want als ik niet vruchtbaar ben is mijn leven echt dood.
HELP! Ik maak me echt zorgen!

Groet,

Theboy033

13 reacties

Dat hoeft niet rustig aan doen als je meer wil weten hoor ik het wel?
Je moet het zien net als ongesteld zijn. Sommige al wanneer ze 8 zijn en anderen wanneer ze 15 zijn. Het verschilt bij iedereen maar het komt heus wel hoor! Je hebt nog heel lang de tijd en als je echt heel bang bent zou ik je raadplegen om naar een arts te gaan.(niet op deze leeftijd)❤️
Ik wil je wel helpen
Bedankt, ik denk dat ik het maar moet delen met ouders.
Als je naar de dokter gaat dan gaat hij zeggen dat je eerst maar eens moet wachten totdat je 16 bent. En dat is ook precies wat je moet doen, rustig afwachten totdat je 16 bent. Pas als je 16 bent en nog geen zaadlozing hebt dan moet je je een beetje zorgen gaan maken. Eerder niet.

En over dat 'indalen van je ballen', dat gebeurd al voordat je geboren bent. Als je voelt dat je twee ballen hebt zijn ze dus ingedaald en hoef je je daar ook geen zorgen over te maken. Dat ze iets hoger hangen dan anderen heeft hier niks mee te maken, dat is gewoon zo bij jou.
klaarkomen en een zaadlozing krijgen is iets anders. je kan op elke leeftijd klaarkomen. die zaadlozing kan ook pas op je 16e komen dus maak je niet druk.
en van die ballen komt waarschijnlijk ook wel goed.


-PAboy
YES, vandaag is het eindelijk gelukt! Wat heerlijk zeg :S
Gefeliciteerd theboy033, welcome to the club

Dat ga je vast nog wel een keertje doen.
Ja das lekker hè met de eerste keer sperma bedoel je of alleen eerste keer klaarkomen?

En met je ballen is niks mis, die hangen bijna bij iedereen ongelijk, das eigenlijk soort van expres zodat ze minder snel in de knel komen en tegen elkaar aan komen of zo
Het is ook belangrijk om af en toe je ballen zelf te controleren, net als dat meisjes hun borsten controleren
Via het linkje kan je kijken hoe je dat bij jezelf kan doen, zie http://symptomen-behandeling.nl/1/teelbal_controle_490714.html
Kan iemand mij even kort uitleggen wat klaarkomen is ter bevestiging van wat ik denk?
@menspersoon

Klaarkomen voor jongens:
klaarkomen is een ander woord voor het krijgen van een orgasme of een hoogtepunt, de seksuele ontlading tijdens het vrijen of masturberen. bron: http://www.seksualiteit.nl/zin-lust/klaarkomen

Bij een man gaat een orgasme vaak gepaard met een zaadlozing, ook wel ejaculeren genoemd. Sperma komt in schokjes uit de penis. bron: http://www.seksualiteit.nl/zin-lust/klaarkomen/zaadlozing
Er staat "gaat vaak gepaard met een zaadlozing", dus niet altijd

-1 Je kan dus klaarkomen (= orgasme hebben = hoogtepunt krijgen) zonder daarbij een zaadlozing te hebben. Dus je kunt ook klaarkomen als je nog geen sperma hebt als je de leeftijd nog niet bereikt hebt dat je sperma hebt bijvoorbeeld
-2 Ook als je wel al sperma hebt hoef je dus niet altijd een zaadlozing te hebben als je klaarkomt.

Dat eerste heb ik zoals de meeste van jullie (denk ik) wel meegemaakt, want ik trok me al af voordat ik sperma had en kwam toen klaar zonder sperma te spuiten.
Dat tweede heb ik nog niet gehad, sinds ik sperma heb en ik klaarkwam spoot ik ook altijd sperma.
Badge

YES, vandaag is het eindelijk gelukt! Wat heerlijk zeg :S

hey, is 1 bal van je nu nog steeds hoger?

YES, vandaag is het eindelijk gelukt! Wat heerlijk zeg :S

hey, is 1 bal van je nu nog steeds hoger?

Ja, ondertussen een stuk ouder, maar er zit altijd een stukje lengteverschil tussen. 

Badge

@menspersoon

Klaarkomen voor jongens:
klaarkomen is een ander woord voor het krijgen van een orgasme of een hoogtepunt, de seksuele ontlading tijdens het vrijen of masturberen. bron: http://www.seksualiteit.nl/zin-lust/klaarkomen

Bij een man gaat een orgasme vaak gepaard met een zaadlozing, ook wel ejaculeren genoemd. Sperma komt in schokjes uit de penis. bron: http://www.seksualiteit.nl/zin-lust/klaarkomen/zaadlozing
Er staat "gaat vaak gepaard met een zaadlozing", dus niet altijd

-1 Je kan dus klaarkomen (= orgasme hebben = hoogtepunt krijgen) zonder daarbij een zaadlozing te hebben. Dus je kunt ook klaarkomen als je nog geen sperma hebt als je de leeftijd nog niet bereikt hebt dat je sperma hebt bijvoorbeeld


-2 Ook als je wel al sperma hebt hoef je dus niet altijd een zaadlozing te hebben als je klaarkomt.

Dat eerste heb ik zoals de meeste van jullie (denk ik) wel meegemaakt, want ik trok me al af voordat ik sperma had en kwam toen klaar zonder sperma te spuiten.
Dat tweede heb ik nog niet gehad, sinds ik sperma heb en ik klaarkwam spoot ik ook altijd sperma.

 

kan je uitleggen hoe het voelt? Ik zou niet weten of ik de eerste ooit heb gehad omdat ik het niet herken.

 

Reageer