Vraag

Nog bedwateren en naar plas ruiken

  • 11 November 2020
  • 12 reacties
  • 472 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dag meisjes en jongens Ik ben een jongen van 14 jaar

Ik heb het best moeilijk . Wat ik hier nog niet verteld heb . Is dat ik in mijn slaap nog bedwater . Wat maak dat ik het idee heb dat ander kunnen ruiken wanneer ik het  heb voor gehad . Ook al draag ik een luier en ga als ik uit bed kom meteen onder de douch .

Sommige van mijn vrienden weten het en ze maken er nooit opmerkingen over . Het maakt wel dat ik me naar meisjes zeer onzeker voel . En minder naar vrienden .

Want ik heb best wel vrienden waar ik durf en  kan overnachten . En waar ik ook best heel intiem mee ben .

Lieve meisjes en jongens hoe gaan jullie er mee om als je merkt als iemand nog bedwatert of  naar plas ruikt ?


12 reacties

Iedereen heeft t wel eens gehad en jij hebt t gewoon wat langer, wel fijn dat je er over durfde te praten met vrienden. Anderen kunnen het waarschijnlijk niet ruiken door je luier(heb je dan broekjes of met plakkers) en het douchen. Ik zou er zelf gewoon heel chill mee omgaan.

hopelijk heb je hier wat aan

Smartthing  dank je  Over dag heb ik geen luier en heb ik neeg last mijn pas op te houden Plas geur is wel iets een streke geur

Zelf ben ik ook bedplassen geweest tot mijn 12/13e en ik snap dat het vervelend kan zijn,  maar zelf heb ik nooit last gehad van een Plasterk. Ruik je het zelf ook?

Zelf ben ik ook bedplassen geweest tot mijn 12/13e en ik snap dat het vervelend kan zijn,  maar zelf heb ik nooit last gehad van een Plasterk. Ruik je het zelf ook?


Ik moet toegeven dat ik dat niet weet  of ander plas een pas geur bij me ruiken  Maar ik denk van wel Om dat ik vaak het idee heb  Als ik in mijn bed heb ge plast ik naar plas ruik  Ook al ben ik onder de douch geweest 

 

Ik denk dat je het vooral denkt dat het zo is en dat het dus niet zo is

 

Hoe reageren je ouders eigenlijk op je probleem, en wat vindt jij er zelf van dat je luiers moet dragen, want zelf vond ik dat heel vervelend

Ik heb matrasbeschermers luiers met vier plakkers en medicatie ’s nachts altijd een plasticbroekje er overheen als mijn luier zou lekken. Ik heb een plaswerker gebruikt en daar   sliep ik doorheen .

Mijn ouder gaan er goed mee om . Tot mijn 10e a 11e jaar waste me moeder als ik bed had gewaterd . En ze wast mijn linnen en verschoonde ze mijn bed Mijn opa was niet altijd even lief . Als ik bij hun bleef slapen moest ik mijn bed linnen en pyjama met de hand wassen . Dat was een minder leuke ervaring .

Wat voor medicatie gebruik je dan?

 

Ik krijg Oxybutynine en het helpt niet altijd

 

Wel stom dat het niet altijd werkt

Vooral heel vervelend

Laat het weten als er weer wat ontwikkelingen zijn

Reageer