Skip to main content

Ik ben het zat ik ben al vanaf jongs af aan het bijten/knagen vroeger was het op bijna alles stoelen, tafels, houten speeltoestellen alles dit heb ik me zelf af geleerd door op mijn nagels te bijten maar hier word ik gek van het doet pijn en het ziet er niet uit is ee iemand doe me kan helpen ergens mee spelen werkt gewoon niet want dan gaat dat in mijn mond al helemaal een elastiekje die eet ik zo op.

Help

Heyy,

Rottig dat je hier zo mee struggled.. Je kan tegen nagelbijten misschien nagellak op je nagels doen zodat je een vies smaakje krijgt als je gaat bijten. Er zijn vgm ook speciale dingen die je op je nagels kan smeren tegen nagelbijten dus misschien kan je daar naar zoeken.

Weten je ouders trouwens ook af van je problemen met nagelbijten? Want misschien is het ook wel goed om dit anders ook eens met je ouders te delen die kunnen je denk ik ook wel steunen en helpen om hier vanaf te komen.

Liefs, ItsJustMe <3

Misschien kan een bijtketting je helpen, heb ik zelf ook en vind het heel fijn! 

Liefs 

Anoniem 

Voor nagelbijten kan je een soort lakje kopen dat je op je nagels doet en als je dan op je nagels bijt is dat heel vies (zou ik even googelen). Je kan ook een afspraak met jezelf maken. Begin klein. Bijvoorbeeld als je op woensdag ergens op bijt, mag je de volgende dag de hele dag niet op een scherm. En als dat is gelukt doe je er een dag bij.

Reageer