Skip to main content

Heey ik heb vorige week mijn eerste bh gekregen. Ik heb hem samen met m’n moeder besteld op wehkamp. Ik zat er al een paar maanden mee dat ik het niet durfde te vragen. Toen ik op Zalando  wat kleren had uitgezocht zei ik miss hebben ze hier nog wel zo’n topje in volwassen maadm( ik ben heel lang voor m’n leeftijd (13 en 1.79) dus ik pas geen kindermaten.) toen we niks zagen zei ze:’ miss kun je ook gwn kijken voor een echte bh. Dus ja toen kozen we er een uit. Hij was zonder beugel en vulling van de Hunkemöller. Hij zit best prima het is trwns maat 80C. Alleen mijn moeder zegt dat zonder vulling fijner is en ze vind die voorgevormde dingen maar niks. Ik zou die wel graag willen proberen. Ik ga dat niet tegen haar zeggen. Ik durf niet eens om kleedgeld te vragen😅. ( is echt stom van mezelf). Als we in de HEMA ofzo staan en ik zeg da k wa ondergoed nodig heb kan ik er wel een met padding pakken. Maar ik kom niet veel met m’n moeder in de HEMA.

mijn vragen zijn dus:

hoe kan ik een smoesje bedenken om met m’n moeder naar de Hema te gaan?

wat voor BH vinden jullie fijn? Met of zonder padding en met of zonder beugel?

Hoi

je zou kunnen zeggen dat je iets nodig hebt (een leuke douche muts of een nieuwe toilettas, en dat je van een vriendin hebt gehoord dat ze daar heel goed zijn ofzo). 

Groetjes

ps: wat je fijn vind qua bh ligt toch echt aan jezelf. Ik zou gewoon alles uitproberen, dan ontdek je vanzelf wel wat je prettig vind.

Bedankt ik ga je tips zeker gebruiken

Dat is fijn om te horen. Veel succes! en onthoud: je moeder is ook maar een vrouw, en ze is ook in deze fase van haar leven geweest waarin ze alles nog moest uitproberen.

Nog iemand 

Je zou ook gewoon eerlijk kunnen zijn dat je een padded bh wilt proberen. Zij heeft hier niks over te zeggen want het is jouw lichaam.

Ik draag zelf altijd padded tienerbh's van de hema. Zonder beugel vind ik het fijnste maar ik heb ook een push up bh waar wel een beugel in zit en die zit ook prima.

Ik sluit me aan bij Noa-, ik denk dat je het in ieder geval kan proberen om het gewoon aan te geven. Als jij dat fijn vindt dan moet je dat toch gewoon kunnen proberen? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur dus ook jij. Je moeder heeft er in principe genaast van als jij met padding draagt toch? ;)

Mocht ze nou niet toestemmen dan kan je haar altijd nog naar de Hema meenemen, zij het met een smoes.

Reageer