Niets meer eten?

  • 26 January 2021
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heey!

Ik ben 13, en een meisje. Ik ben altijd al klein en dun geweest maar de laatste tijd komt daar ook nog bij dat ik niets meer durf te eten, ik probeer wel gwn te ontbijten en avond te eten. Maar lunchen doe ik zonder dat m’n ouders het weten al niet meer.  En als ik 's avonds wat eet is het 2  happen ofzo.

Mijn moeder heeft inmiddels wel aan me gemerkt dat ik niet meer slaap en bijna niet eet 's avonds maar ze weet niet dat ik ook 's ochtends/ 's middags bijna niets eet.

 

Ik weet eigenlijk ook niet wat ik met deze topic wil bereiken, maar ik dacht ik post het gewoon want ik weet niet wat ik moet doen om weer normaal te kunnen ten.. 

Groetjeess May:sunflower:

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Misschien op een dieet waarin je meer calorieën eet dan je verbrand, dus je eet gezond en je komt aan! Groetjez, 

-flopflop13 

Badge

hey,

Dit lijkt me erg vervelend.
Weet je waardoor het komt dat je niet durft te eten?
Ik kan vanaf hier helaas niks voor je doen om te helpen, maar mensen in je directe omgeving kunnen dat wel. Heb het er met hun over en ga dan samen kijken waardoor je niet durft te eten en wat je daaraan kan doen. 

veel succes!

groetjes,
Watermeloentje

Reputatie 4
Badge +3

hallo anoniem.136 wat vervelend voor je,

zou het misschien kunnen dat je een eetstoornis zoals anorexia hebt? dat zou namelijk best goed kunnen. ik zou er in ieder geval met je ouders echt over gaan praten. Misschien kan je ook professionele hulp zoeken of een aankom dieet zoeken, 

ik hoop dat je gauw weer normaal kan eten<3

groetjes sillie78:black_heart:

Reputatie 2
Badge

hiii

dat is wel echt kt 

ik heb hier allleen echt te weinig verstand over maar probeer er met een vriendin over te praten of nog beter je ouder. het is wel echt heel moeilijk.

Heel Veel suc6 xxx me

Heyy
Je kunt altijd raad vragen aan een dokter ofzo, die zal je misschien kunnen helpen. Het is echt niet gezond om maaltijden gwn niet te nemen, je lichaam heeft energie nodig, en dat krijg je door te eten. Ik raad je toch aan om langs te gaan bij een arts.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi May

Eet wat je lekker vind en neem daar extra veel van. 

Je kan ook snacken tijdens het kijken van een spannende film/serie, dan heb je, voordat je het merkt, in een mum van tijd bijvoorbeeld al een bak chips naar binnen gewerkt. 

Veel Suc6!

Reageer