Vraag

niet tanden poetsen

• 20 juni 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoii! Ik heb zeg maar een soort van probleempje want ik poets eigenlijk bijna nooit mijn tanden… ik weet dat dat dit heel vies is en ook helemaal niet goed voor je gebit maar ik ben er aan gewent om het niet te doen… soms denk ik dan in de avond ja ik moet echt mijn tandenpoetsen maar dan heb ik er gwn geen zin in. Ik heb ook gwn een elektrische tandenborstel dus het kost niet zoveel moeite?! Heeft iemand miss tips dat ik er gwn aan kan wennen om in de ochtend en avond mijn tanden te poetsen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey , ik zou gewoon eerst beginnen om het elke avond te proberen. En dan als dat lukt de ochtend en avond doen.  Tips kan ik niet echt geven. Behalve gewon een beetje vroeg je tanden poetsen in de avond.  Bijvoorbeeld 9 uur ofzo.  Dan is de kans kleiner dat je het niet doet dan dat je het rond 11 uur doet. 

Misschien helpt het bij jou, om regelmaat te doen. Dus rond dezelfde tijdstip te poetsen.

Hopelijk heb je er iets aan. 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +5

Je moet er gewoon aan wennen en een routine opbouwen. Bedtijd = wc, tandenpoetsen, omkleden, slapen.

Als je dit vanaf nu elke dag gaat doen, voelt het over twee weken alsof je dit al jaren doet.

Maar alsjeblieft poets je tanden, buiten dat je jouw omgeving er een plezier mee doet, kan het je later heel wat spijt schelen als je het nu aanpakt.

suc6 ermee

Reageer