Vraag

niet ongesteld en bang!

  • 28 May 2020
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een 14 en een meisje ik had laatst mezelf gevingerd en kwam meerdere keren klaar maar nu ben ik laat want normaal zou ik al ongesteld zijn maar dat ben ik nu niet en ik weet dat je pas zwanger word als je seks hebt gehad maar wat is dit dan? Is het misschien omdat ik me heb gevingerd en ben klaargekomen dat het pas veel later komt alstublieft help iemand me of leg het me uit want ik ben nu bang.


2 reacties

Ook ben ik de laatste tijd erg misselijk.

Ik ben een 14 en een meisje ik had laatst mezelf gevingerd en kwam meerdere keren klaar maar nu ben ik laat want normaal zou ik al ongesteld zijn maar dat ben ik nu niet en ik weet dat je pas zwanger word als je seks hebt gehad maar wat is dit dan? Is het misschien omdat ik me heb gevingerd en ben klaargekomen dat het pas veel later komt alstublieft help iemand me of leg het me uit want ik ben nu bang.

Hey, 

Je kan niet zwanger zijn dat is niet mogelijk, je ben nog heel jong dus waarschijnlijk is je cyclus nog niet helemaal zoals wat het hoort te zijn regelmatig dus. Waarschijnlijk maak je je heel veel zorgen dat je zwanger bent en daardoor wordt je misselijk het is dus iets in je hoofd, laat het gewoon los. Ik heb wel eens 2 maanden overgeslagen toen was er ook niks aan de hand. Laat het los en ga gewoon leuke dingen doen !


Gr

Animalslover

 

Reageer