Vraag

niet ongesteld

  • 20 November 2023
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Heyy ik maak me dus een beetje zorgen, ik ben al een half jaar ofzo regelmatig ongesteld,  maar ik zou eigenlijk een week geleden ongesteld moeten zijn geworden en ik ben het niet geworden... en de afgelopen 2 maanden heb ik eetbuien gehad en soms te weinig gegeten om af te vallen... ook heeft mn gewicht soms best veel geschommeld kan dit hiermee te maken hebben want ik ben eigenlijk best wel bang daarvoor maar ik heb geen ondergewicht ofzo dusja ik weet niet heeft iemand advies wat ik kan doen??


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, 

Wat lastig zeg! Het is in jouw situatie misschien handig om naar de huisarts te gaan. Hij of zijn kan jou deskundig advies geven en kijken waar het door komt. Je mag natuurlijk ook altijd De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten, dan kunnen we samen kijken naar jouw situatie. 

Groetjes, Meike (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +9

ik ben zelf nu iets van 11 dagen te laat ongesteld. ben het gister geworden.

ik voelde me heel ziek en ik had geen trek. ik heb ook eetbuien gehad en ik heb ook maaltijden overgeslagen om maar af te vallen. ik denk dat het late ongesteld zijn een soort reactie op het eetgedrag is.

Reputatie 5
Badge +1

@ikweethetnietmeer2009 ja denk het ook... ik ben gisteren ongesteld geworden, wel iets van 9 dagen te laat maar ik ben blij dat ik nogsteeds gewoon ongesteld ben en het niet gestopt is

Reputatie 7
Badge +9

Dat je blij kan zijn omdat je ongesteld bent snap ik niet. Dat is echt de ergste tijd van het jaar. Je kan dus beter zeggen: ik ben blij dat er niks aan de hand is.

Maar fijn dat jij ook alleen later ongesteld bent.

Ik heb wel een vraagje. Ik merk bij mezelf dat het echt een stuk heftiger is dan anders. Heb jij dat ook?

Reputatie 5
Badge +1

ja dat had ik ook... het is nu bijna niks meer bijna voorbij denk ik maar de eerste 2/3 dagen was het echt heel veel

Reageer